دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزئیات جدیدی از فیلم ‘’Spider-Man 3’’ منتشر شد

thumbnail

پس از انتشار شایعات مختلف در مورد حضور شخصیت‌های محبوب دو مجموعه ‘’Spider-Man’’ و ‘’The Amazing Spider-Man’’ در فیلم جدید شخصیت اسپایدرمن که بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود، شب گذشته اطلاعات تازه‌ای از این عنوان منتشر شد که مشخصا برای تمامی طرفداران این شخصیت هیجان انگیز است.

بنابر گزارشات منتشر شده، آلفرد مولینا (Alfred Molina) ایفاگر نقش دکتر اختاپوس در فیلم ‘’Spider-Man 2’’، محصول سال ۲۰۰۴، برای حضور در این نقش بازخواهد گشت و طرفداران می‌توانند مجددا نقش آفرینی وی در قالب یکی از بهترین دشمن‌های شخصیت اسپایدرمن را مشاهده کنند.

بازگشت آلفرد مولینا تنها خبر خوش‌حال کننده‌ای نیست که برای طرفداران اسپایدرمن منتشر شده است چراکه اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) ستاره اصلی مجموعه ‘’The Amazing Spider-Man’’ نیز مجددا برای حضور در قالب شخصیت اسپایدرمن باز می‌گردد. هنوز مشخص نیست که آیا مارول می‌تواند قرارداد مرتبط با بازگشت توبی مگوایر (Tobey Maguire) را به ثبت برساند یا خیر.

علاوه‌بر ستارگان مذکور کرستن دانست (Kirsten Dunst) دیگر ستاره سه گانه ابتدای اسپایدرمن خواهد بود که به عنوان شخصیت ام‌جی بازخواهد گشت و انتظار می‌رود که اما استون استون (Emma Stone) نیز مجددا در قالب شخصیت گوئن استیتی حضور یابد؛ اما هنوز حضور وی تایید یا تکذیب نشده است.

جان واتس (Jon Watts) کارگردانی فیلم جدید ‘’Spider-Man’’ را برعهده خواهد داشت و بازیگرانی نظیر تام هالند (Tom Holland)، زندایا (Zendaya)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش‌های پیشین خود باز می‌گردند.

فیلم ‘’Spider-Man 3’’ در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

7
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

6 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
7 تعداد نویسندگان دیدگاه
Omid RafieesirvanroodiniMOLTAFETBerlinmarcus2 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Omid Rafiee
کاربر

تا دیروز نصف این اخبار شایعه بود حتی از طریق سونی تکذیب هم شد، اما امروز اینم اضاف شده که به جز گارفیلد و دانست بازیگر سریال daredevil یعنی چارلی کاکس در نقش مت مورداک هم در فیلم حضور داره. البته هنوز به صورت رسمی از طرف تولید کنندگان (به جز جیمی فاکس و آلفرد مولینا) از سایر بازیگران اسمی آورده نشده ولی این امکان وجود داره که در صورت تایید شایعه تا لحظه ی آخر اسمی از مگوایر آورده نشه تا هیجان فیلم رو دو چندان کنه. اسامی بازیگران طبق متون نشر شده از ویکی پدیا: تام هالند اندرو… مشاهده بیشتر »

sirvanroodini
کاربر

یکی از هیجان انگیز ترین پر ریسک ترین و البته چالش برانگیز ترین فیلمای مارول تو فاز چهارم، چون تو آخر مردعنکبوتی دور از خانه اینو معرفی کرد و البته حضور دکتر استرنج در قضیه بعد زمان و جهان های موازی یعنی این فیلم می‌تونه تا حدودی افسردگی اتمام انتقام جویان رو کم کنه

MOLTAFET
کاربر

جالبه .
فاز چهارم است دیگر

marcus2
کاربر

اقا من نفهمیدم چطوری قراره هم تام هالند هم اندرو گارفیلد تو فیلم جدید spider man بازی کنند یعنی دو تا spider man تو یه فیلم ؟!!!

Berlin
کاربر

هنوز معلوم نیست دوست عزیز
اما بالا ترین احتمال مطرح شدن جهان های موازی همون چیزی که Spiderman Into The Spider Vrese شاهدش بودیم .
یه احتمال هم هست میگه یه دکتر استرنجی هست که یه کارایی با زمان بکنه
اما احتمال اولی بیشتره .

Shakiba13
کاربر

من اون سری فیلم های اسپایدرمن با بازی توبی مگوایر رو از همه بیشتر دوست داشتم…
تام هالند هم بد نبود ولی اندرو گارفیلد رو اصلا دوست نداشتم!
امیدوارم توبی مگوایر هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه بشه…با کریستن دانست زوج خوبی بودن.

mohammad97
کاربر

این تام هالند و از اسپاردرمن کنار بزارن ما راحت بشیم اح




فیلم های بزودی

کانال تلگرام