دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مراحل فیلمبرداری فصل ششم سریال ‘’Supergirl’’ به پایان رسید

thumbnail

ملیسا بنوئیست (Melissa Benoist) ستاره اصلی سریال ‘’Supergirl’’ به تازگی با انتشار یک تصویر از پشت صحنه پروسه تولید فصل ششم و نهایی این سریال، از به اتمام رسیدن مراحل فیلمبرداری آن خبر داده است. در تصویر منتشر شده، دو ستاره دیگر این سریال یعنی چایلر لی (Chyler Leigh) و دیو هیروود (Dave Harewood) دیده می‌شوند. این بازیگر همچنین در بخش توضیحات پست جدیدش، از تمامی عوامل و بازیگران این سریال که هم‌اکنون به عنوان خانواده وی شناخته می‌شوند، قدردانی کرده است.

در جریان ماه سپتامبر گذشته و پس از گذشت چندین ماه از انتشار قسمت پایانی فصل پنجم، شبکه The CW به صورت رسمی اعلام کرد که فصل ششم سریال ‘’Supergirl’’، فصل پایانی آن خواهد بود. با این حال، باید متذکر شویم که خط داستانی Arrowverse همچنان از طریق سایر محصولات شبکه مذکور نظیر سریال ‘’Legends of Tomorrow’’ یا سریال ‘’The Flash’’ ادامه خواهد یافت.

کریس وود (Chris Wood) به همراه کیتی مک‌گرا (Katie McGrath)، جسی راث (Jesse Rath)، نیکول مینز (Nicole Maines)، جولی گونزالو (Julie Gonzalo) و استاز نیر (Staz Nair) دیگر ستارگان فصول پیشین این سریال محسوب می‌شوند که در قالب نقش‌هایشان بازخواهند گشت.

پخش قسمت‌های جدید سریال ‘’Supergirl’’ از تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام