دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’Supergirl’’ پس از فصل ششم به پایان خواهد رسید

thumbnail

سریال ‘’Supergirl’’ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه CW دانست که در ابتدا کار خود را در شبکه CBS آغاز کرد و سپس با انتقال به شبکه CW به خط داستانی Arrowverse و دیگر شخصیت‌های ابرقهرمان حاضر در آثار این شبکه اضافه شد. شخصیت سوپرگرل در طی سال‌های گذشته برای چندین بار در رویدادهای کراس‌اور متعددی حضور داشته است که آخرین کراس‌اور رخ داده در میان آثار مختلف شبکه سازنده، رویداد Crisis on Infinite Earths بوده است. این سریال همچنین دارای یک اسپین‌آف به نام ‘’Superman & Lois’’ است که برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

با این حال براساس گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این سریال به پایان راه خود رسیده و پس از اتمام پخش سریال محبوب ‘’Arrow’’ سریال ‘’Supergirl’’ دیگر سریال ابرقهرمانانه شبکه CW است که امسال به پایان خواهد رسید. همانطور که مطمئنا اطلاع دارید، این روزها پروژه‌های مختلفی تحت تاثیر ویروس COVID-19 قرار گرفته‌اند و پروژه تولید آنها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند؛ از این رو سریال ‘’Supergirl’’ نیز از این قاعده مستثنا نیست و بنابر اعلام ملیسا بنوییست (Melissa Benoist) تهیه کننده آن، یکی از دلایل اصلی تصمیم تیم سازنده برای پایان دادن به این اثر مشکلات ایجاد شده در برنامه زمانی آنها در زمینه تولید است.

به گزارش وبسایت TvLine، فصل ششم سریال ‘’Supergirl’’ که در قالب ۲۰ قسمت از شبکه CW پخش می‌شود، فصل پایانی آن خواهد بود. فیلمنامه فصل پایانی این سریال نوشته شده است و مراحل فیلمبرداری و تولید آن از اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد. خبر پایان یافتن این سریال در حالی اعلام شده است که دیگر سریال‌های حاضر در دنیای Arrowverse نظیر ‘’The Flash’’ و ‘’Legends of Tomorrow’’ همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و پخش آنها در آینده نزدیک متوقف نخواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع پخش فصل ششم سریال ‘’Supergirl’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Hm_1983HoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

دوره این سوپرم تموم شد تا ببینیم سوپر بعدی چیه :l

Sherlock
کاربر

سوپرمن و لوئیس




فیلم های بزودی

کانال تلگرام