دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«جولیوس اوری» کارگردان فیلم “Samaritan” با بازی «سیلوستر استالون» خواهد بود

thumbnail

فیلم "Creed" به کارگردانی «رایان کوگلر» به‌خوبی به مخاطبین ثابت کرد که «سیلوستر استالون» در صورت حضور در یک پروژه با یک کارگردان خوب می‌تواند توانایی‌هایش را به‌عنوان یک ستاره‌ی سینما به نمایش‌ بگذارد و حال به‌نظر می‌رسد که قرار است در پروژه فیلم "Samaritan" نیز همچین چیزی رخ دهد. براساس گزارشات منتشر شده، «جولیوس اوری» کارگردان فیلم "Overlord" کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بدون شک ترکیب او و استالون یک فیلم فوق‌العاده را به‌همراه خواهد داشت. از جمله آثار اوری می‌توان به فیلم "Son of a Gun" با بازی «ایوان مک‌گرگور»، «برنتون توییتس» و «آلیشیا ویکاندر» اشاره کرد.

داستان فیلم "Samaritan" در مورد پسر جوانی است که وارد ماموریتی برای یافتن یک ابرقهرمان افسانه‌ای که 20 سال قبل در اثر یک اتفاق ناپدید شده است، می‌شود. همانطور که پیدا است این ابرقهرمان زنده خواهد بود اما علت غیبت او چه چیزی می‌تواند باشد؟ شکست در نجات دنیا؟ یا شسکت در نجات معشوقه خود؟ اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، این موضوع از نظر روانی چه تاثیری را بر او گذاشته است؟! جواب هیچ‌کدام از این سوال‌ها را نمی‌دانیم و باید برای اطلاعات تکمیلی این فیلم منتظر بمانیم.

«براگی اف. اسکات» فیلمنامه ارجینال این فیلم را به رشته‌ی تحریر درآورده است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد. «سیلوستر استالون» به همراه «بریدن افترگوود» تهیه کنندگان این فیلم هستند. فیلم جدید استالون تحت عنوان "Rambo: Last Blood" اولین هفته اکران خود را پشت سر گذاشته و او به‌تازگی به پروژه جدید استودیوی «MGM» که در مورد اولین بوکسور آفریقایی-آمریکایی به نام «جک جانسون» است، پیوسته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام