دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ریبوت سری ‘’Teenage Mutant Ninja Turtles’’ در سال 2023 منتشر می شود

thumbnail

در اوایل سال 2020، ست روگن (Seth Rogen) از ساخت نسخه ریبوت سری ‘’Teenage Mutant Ninja Trtles’’ با هم‌کاری دو شرکت Nickelodeon و Point Grey Pictures خبر داد و حال امروز، وی از زمان انتشار این اثر رونمایی کرده است.

آخرین نسخه از این سری به فیلم ‘’Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows’’ محصول سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد که در جریان آن ستارگانی همچون مگان فاکس (Megan Fox)، ویل رنت (Will Arnett) و کوین ایست‌من (Kevin Eastman) حضور یافتند. این فیلم با بودجه‌ ۱۳۵ میلیون دلاری تولید شد و توانست به فروش کلی حدود ۲۵۰ میلیون دلار دست یابد.

براساس پست جدید ست روگن در شبکه اجتماعی توییتر و تصویر منتشر شده، می‌دانیم که فیلم جدید این فرنچایز در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد. وی همچنین اخیرا به این موضوع اشاره داشته است که در نسخه جدید این سری، داستان و اتفاقات فیلم بیشتر از همیشه روی جنبه‌های نوجوانانه متمرکز است.

با این حال هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در مورد این فیلم در دسترس نیست و باید برای انتشار جزئیات بیشتر منتظر بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
Reza.prDjghc121ESMAAIEL آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Reza.pr
کاربر

چ دليلي داره اين سري ريبوت بشه وقتي هم از لحاظ امتياز و هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ جذابيت عملكرد خوبي داشته وميتونستن قسمت بعديشو هم بسازن و تبديلش كنن ب اولين لايو اكشن سه گانه؟

ESMAAIEL
کاربر

هیچ دلیلی برای ساخت ریبوت این سِری نیست. همون فیلمهای قبلی رو ادامه بدین.

Djghc121
کاربر

گُل گفتی

Djghc121
کاربر

این دوگانه لاکپشت های نینجا جز بهترین لایواکشن هایی بوده که تا حالا دیدم جلوه های ویژه و شوخی های عالی مایکی همگی به خوبی جا گذاری شده بودن.حالا یه سریا میان جو میدن چون یکی دوتا نکته رو از تو کمیک خراب کرده که به نظرم خیلیم خوب شده بود و فیلم underrated شده بود.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام