دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تری گیلیام می‌گوید فیلم “Carnival at the End of Days” غزل خداحافظی او خواهد بود

thumbnail

ماه گذشته، تری گیلیام اعلام کرد که بازیگران فیلم آینده‌اش "Carnival at the End of Days" شامل جانی دپ، آدام درایور، جف بریجز و جیسون موموآ خواهند بود.
گیلیام مهمان افتخاری جشنواره فیلم آنسی اخیر بود و در آنجا تأیید کرد که بازیگران فیلم بعدی‌اش انتخاب شده‌اند. او در حال حاضر مشغول طراحی استوری‌بورد (فیلم‌نامه مصور) "کارناوال" است و می‌گوید چند هفته آینده "بسیار تعیین‌کننده" خواهد بود، اما دلایل زیادی برای خوش‌بینی نسبت به ساخت آن دارد.
این فیلم احتمالا آخرین اثر من خواهد بود. استقبالی که در آنسی دریافت کردم، مرا به ادامه کار تشویق می‌کند. وقتی می‌بینم جوانان مرا در خیابان متوقف می‌کنند و می‌گویند فیلم‌هایم چگونه بر آنها تأثیر گذاشته، متوجه می‌شوم که از مد نیفتاده‌ام.
گیلیام این فیلم را در یک "جهان توهمی" توصیف می‌کند و می‌گوید مانند "دشمنی برای صحت سیاسی" خواهد بود. فیلمبرداری "کارناوال" قرار است از ژانویه 2025 آغاز شود.
قابل درک است که این فیلم‌ساز 83 ساله این اثر را آخرین فیلم خود می‌داند. گیلیام برای تأمین بودجه پروژه‌های اخیرش آنقدر مشکل داشته که قبلا در مورد بازنشستگی اشاره کرده بود. این واقعیت که او به نحوی موفق شده بودجه "کارناوال" را پیدا کند، یک هدیه مطلق برای ماست.
آخرین باری که گیلیام یک فیلم بلند کارگردانی کرد، "The Man Who Killed Don Quixote" در سال 2018 بود، فیلمی که بیش از دو دهه تلاش می‌کرد بسازد.
تولیدات او در این 25 سال اخیر خیلی خوب نبوده است، اما بسیاری فراموش می‌کنند که گیلیام در سال‌های اوج خود، به ویژه زمانی که برای نسخه نهایی شاهکار 1985 خود، "برزیل"، با یونیورسال مبارزه می‌کرد، چقدر یک صدای سینمایی مهم و حیاتی بود. او در طول سال‌ها فیلم‌های عالی دیگری نیز به ما داده است، از جمله "Monty Python and the Holy Grail"، Fear and Loathing in Las Vegas" و "12 Monkeys".

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام