دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم جدید «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» توسط «نتفلیکس» پخش خواهد شد

thumbnail

طی قراردادی که بین کمپانی‌های «نتفلیکس» (Netflix) و «لجندری پیکچرز» (Legendary Pictures) به ثبت رسید، پخش جهانی جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «کشتار با اره‌برقی در تگزارس» (The Texas Chainsaw Massacre) توسط غول دنیای استریم، نتفلیکس، انجام خواهد شد.

به نقل از «هالیوود ریپورتر»، این فیلم ترسناک که با چاشنی خون و خون‌ریزی بوده اکران سینمایی نخواهد داشت و تنها به صورت اختصاصی توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. این فیلم قرار است دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول مجموعه کشتار با اره‌برقی در تگزاس که در سال 1974 اکران گردید باشد و فیلم‌های قبلی این مجموعه که طی چندین سال گذشته منتشر شده است را نادیده می‌گیرد. هنوز تاریخ انتشار رسمی برای فیلم عنوان نشده است، اما در گزارشات اشاره شده که اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

اولین قسمت از مجموعه کشتار با اره‌برقی در تگزاس، از زمان اکرانش در دهه 1970 میلادی، تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما شده است؛ فیلمی که با معرفی شخصیت «صورت‌چرمی» (Leatherface) یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ فیلم‌های ترسناک، همراه بوده است.

این اولین قرارداد میان کمپانی‌های نتفلیکس و لجندری پیکچرز نمی‌باشد. دیگر فیلمی که با همکاری این دو کمپانی منتشر گردید، فیلم پربیننده و پرطرفدار «انولا هولمز» (Enola Holmes) با هنرنمایی «میلی بابی بروان» می‌باشد که بیش از 76 میلیون خانوار این فیلم را تماشا کرده‌اند و جزو پربیننده‌ترین محصولات نتفلیکس خطاب می‌شود. برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Shakiba13Solitary آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Shakiba13
کاربر

من ” The Texas Chainsaw Massacre 2003 ” بیشتر از بقیه ی قسمت هاش دوست داشتم و پسندیدم…
امیدوارم این سری جدیدش، جذاب و هیجان انگیز باشه و بعد از فیلم ” The Conjuring 3 ” از بهترین فیلم های ترسناک 2021 باشه…

Solitary
کاربر

همون نسخه تینچری این فیلم
نتفلیکس دات کام




فیلم های بزودی

کانال تلگرام