دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم “The Angry Birds Movie 3” در دست ساخت قرار گرفت

thumbnail

فیلم "The Angry Birds Movie 3" در راه است و جیسون سودیکیس و جاش گد بازمیگردند

ما رسما قرار است یک فیلم انگری بردز دیگر داشته باشیم و در میان بازیگران صداهای آشنایی خواهند بود.

شرکت های Rovio، Sega و Prime Focus Studios امروز در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کردند که فیلم انگری بردز 3 در حال تولید است و DNEG Animation به عنوان شریک انیمیشن به آن پیوسته است. علاوه بر این، جیسون سودیکیس و جاش گد که در دو فیلم اول به ترتیب صداپیشگی رد و چاک را بر عهده داشتند، برای بازی در نقش اصلی بازخواهند گشت.

شخص دیگری که به این فیلم برخواهد گشت، جان رایس خواهد بود که این بار کارگردانی را بر عهده خواهد گرفت. رایس کارگردان مشترک فیلم انگری بردز 2 و فیلمنامه‌نویس تصویری اصلی فیلم اول بود، علاوه بر سابقه کارگردانی در ریک و مورتی، برگرهای باب، بیویس و بات-هد و موارد دیگر. تروپ ون اورمن، کارگردان فیلم انگری بردز 2، برای نوشتن فیلمنامه بازخواهد گشت.

در اعلامیه هیچ جزئیاتی از داستان فاش نشد، به جز این واقعیت که فیلم انگری بردز 3 "ماجراهای مداوم رد و چاک را دنبال خواهد کرد."

شوجی اوتسومی، رئیس و مدیر عملیاتی سگا، در اعلامیه گفت: "ما از اعلام این خبر هیجان زده ایم که فیلم کاملا جدید از مجموعه جهانی محبوب و موفق انگری بردز در حال تولید است. سگا قصد دارد از شخصیت‌ها، داستان‌ها و دیگر دارایی‌های محبوب خود (مانند سونیک د هجهاگ یا انگری بردز) در انواع مختلف رسانه‌ها مانند بازی‌های ویدئویی، فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و غیره استفاده کند. ما معتقدیم که فیلم انگری بردز 3 به طور کامل با استراتژی ما همسو است و فرصت عالی برای ما فراهم می کند تا جذابیت برند انگری بردز را به طرفداران در سراسر جهان ارائه دهیم."

اولین فیلم انگری بردز در سال 2016 منتشر شد و از محبوبیت بسیار زیاد مجموعه بازی‌های موبایلی Rovio بهره برد. علاوه بر سودیکیس و گد، صداپیشگان ستاره این فیلم شامل دنی مک براید، مایا رودولف، کیت مک کینون، شان پن، تونی هیل، کیگان-مایکل کی، بیل هیدر و پیتر دینکلیج بودند که برخی از آنها برای دنباله سال 2019 بازگشتند. در مجموع، دو فیلم با هم بیش از 500 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشتند.

نکته جالب اینجاست که در زمان اکران دو فیلم اول، Rovio متعلق به Sega نبود. سگا سال گذشته با مبلغ گزارش شده 775 میلیون دلار، تصاحب Rovio را نهایی کرد و انگری بردز را به مجموعه دارایی‌های خود که سونیک د هجهاگ نیز بخشی از آن است، اضافه کرد. سونی پیکچرز توزیع کننده دو فیلم اول انگری بردز بود؛ در اعلامیه امروز نامی از توزیع کننده برده نشد.

همانطور که اوتسومی در بیانیه خود اشاره می‌کند، سگا در سال‌های اخیر، مخصوصا با مجموعه سونیک د هجهاگ، در حال گسترش حضور این مجموعه در رسانه‌های مختلف بوده است. به عبارت دیگر، سگا تلاش کرده فراتر از بازی‌های ویدئویی، سونیک را در قالب‌های دیگری مثل فیلم و سریال هم عرضه کند تا از این شخصیت محبوب در زمینه‌های بیشتری استفاده شود و درآمدزایی کند.

این ناشر در حال همکاری با پارامونت پیکچرز بر روی مجموعه فیلم‌ها و برنامه اسپین-آف Knuckles از پارامونت+ است و قرار است سونیک د هجهاگ 3 در 20 دسامبر 2024 اکران شود.

تاریخ انتشار فیلم انگری بردز 3 هنوز فاش نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام