دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’The Batman’’ مجددا آغاز شد

thumbnail

به گزارش وبسایت ورایتی، پس از کنسل شدن پروسه فیلمبرداری ‘’The Batman’’ به دلیل ابتلای ستاره اصلی آن یعنی رابرت پتینسون (Robert Patinson)‌ به ویروس کرونا، فیلمبرداری این عنوان مجددا با بازگشت سلامتی کامل بتمن جدید دنیای سینما آغاز شده است.

مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از تاریخ ۳ سپتامبر و درست مدت زمان کمی پس از شروع پروسه تولید آن تا به امروز متوقف شده بود. گفتنی است که در کنار رابرت پتینسون دیگر عوامل و بازیگران فیلم ‘’The Batman’’ که با وی تعامل و ارتباط داشته بودند نیز مدتی را برای اطمینان یافتن از سلامت خود در قرنطینه به سر بردند.

مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط ریوز و پیتر کریگ (Peter Craig) نوشته شده است. این فیلم ریبوتی بر سه گانه شوالیه تاریکی ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan)‌ و دو فیلمی است که بن افلک (Ben Affleck)‌ به عنوان شخصیت بتمن در آنها حضور یافته است. بن افلک همچنین قرار است تا مجددا در نقش بتمن و این‌بار در فیلم مورد انتظار ‘’The Flash’’ حضور یابد.

داستان فیلم ‘’The Batman’’ همچنین در خط زمانی و داستانی متفاوتی نسبت به دیگر فیلم‌های شخصیت‌های دی‌سی نظیر آکوامن، واندروومن و فلش روایت می‌شود و هیچ‌گونه ارتباطی با آنها ندارد. چندی پیش نیز اولین تریلر رسمی از این عنوان در جریان رویداد DC FanDome منتشر شد. این فیلم در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
edwoodHoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

به نظر من رابرت پتینسون به درد بت من نمیخوره همونجوری که جرد لتو به درد جوکر نمی خورد …
انگار بخوای حرکت سلولی رو ببینی رفلکس او رو ببینی تکه چوب رو جای تمساح جا بزنی :I

edwood
کاربر

رابرت پتینسون پتانسیل بالایی داره و نقش های غیر متعارف رو به خوبی بازی میکنه اینو کارنامه بازیگریش ثابت کرده برای این ادعها کافیه فیلم فانوس دریایی رو ببینین تا بفهمین چقدر از لحاظ روانشناسی میتونه روی نقشش کار کنه به نظرم خیلی خوب از عهده بتمن برمیاد .

HoHi
کاربر

اتفاقا فانوس دریایی رو دیدم تو این فیلم هم شما مقایسه کن بازیش رو با ویلیام دفو ! اگر چه قبول دارم تو این فیلم بهتره اما من خودم اون پتانسیلی که شما میگی رو درونش نمیبینم از نظر من یه بازیگر کاملا درجه دو هست …




فیلم های بزودی

کانال تلگرام