دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش آفرینی ناتالی امانوئل در فیلم ‘’The Bride’’ تایید شد

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) ستاره سریال ‘’Game of Thrones’’ به همراه گرت هدلند (Garrett Hedlund) به جمع عوامل فیلم ‘’The Bride’’ پیوسته‌اند. جسیکا ام. تامپسون (Jessica M. Thompson) کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت و فیلمنامه آن توسط بلر باتلر (Blair Butler) نوشته شده است.

مطابق اطلاعات موجود، این‌گونه به نظر می‌رسد که این عنوان با الهام از فیلم ‘’Bram Stoker’s Dracula’’ ساخته می‌شود و داستان آن روایت‌گر زندگی زن جوانی است که به عملی شدن یک سری نقشه‌های شوم و توطئه‌های مختلف پی می‌برد. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این پروژه در دسترس نیست.

طی سال‌های اخیر، ناتالی امانوئل در آثار مختلفی از جمله برخی قسمت‌های سری ‘’Fast and Furious’’ و سریال ‘’Die Hart’’ حضور یافته است؛ در جریان این پروژه، او با ستارگانی همچون کوین هارت (Kevin Hart) و جان تراولتا (John Travolta) هم‌بازی بوده است. وی به زودی در فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ دیده خواهد شد.

گرت هدلند دیگر ستاره فیلم ‘’The Bride’’ نیز بیشتر برای بازی در آثاری نظیر فیلم ‘’Mudbound’’ و ‘’Triple Frontire’’ شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام