دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

صداپیشگان انیمیشن «سوپرماریو» مشخص شدند

thumbnail

در بین فیلم‌هایی که اقتباس از بازی‌های ویدیویی هستند، فیلم «برادران سوپر ماریو» محصول سال 1993 با هنرنمایی «باب هاسکینز»، «جان لگویزمائو» و «دنیس هاپر» مطمئناً از بدترین این لیست می‌باشد. از آن زمان به بعد، شرکت «نینتندو»، ناشر بازی سوپر ماریو، درمورد اینکه استودیوهای فیلمسازی اقدام به ساخت فیلم از شخصیت‌های بازی بکنند، بسیار محتاط عمل کرد؛ تا اینکه در سال 2017 مشخص گردید کمپانی «ایلومینیشن» برای ساخت یک انیمیشن با نینتندو به توافق رسیده است. این کمپانی اعلام کرد که صداپیشگان این انیمیشن «کریس پرت»، «آنا تیلور جوی»، «چارلی دی»، «سث روگن»، «جک بلک» و «کیگان-مایکل کی» خواهند بود.

«آرون هورواث» و «مایکل جلنیک»، کارگردان و نویسنده انیمیشن «تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!»، این انیمیشن را براساس فیلمنامه‌ای نوشته «متیو فوگل» کارگردانی خواهند کرد.

پرت صداپیشه نقش ماریو خواهد بود در حالی که «چارلی دی» صداپیشگی نقش برادر ماریو یعنی «لوئیجی» را برعهده دارد. آنا تیلور جوی نیز در نقش «پرنسس پیچ» می‌باشد و صداپیشگی نقش منفی داستان یعنی «باوزر» برعهده جک بلک خواهد بود. برنامه‌ریزی شده است که این فیلم در دسامبر سال آینده منتشر شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام