دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال ‘’ The Crown” منتشر شد

thumbnail

شبکه استریم نتفلیکس به تازگی تصاویر جدیدی را از فصل چهارم سریال ‘’The Crown’’ منتشر کرده است. همانند سه فصل پیشین پیتر مورگان (Peter Morgan)‌ ساخت فصل جدید این سریال را برعهده دارد که به مسائل و مشکلات مختلف خانواده سلطنتی در اواخر دهه ۱۹۷۰ و اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی می‌پردازد و تصویر کاملی از یکی از دشوارترین دوره‌های زمانی این خاندان را در قرن بیستم نشان می‌دهد.

منظور از این بازه زمانی دشوار، دوره روی کار آمدن اولین نخست وزیر زن تاریخ بریتانیا یعنی مارگارت تاچر با بازی جیلیان اندرسن (Gillian Anderson) و اولین ازدواج شاهزاده چارلز با دایانا اسپنسر با بازی اما کورین (Emma Corrin) است.

در فصل جدید این سریال اولیویا کلمن (Olivia Colman) به عنوان ملکه الیزابت دوم، توبایاس منزیس (Tobias Menzies) به عنوان شاهزاده فیلیپ، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) به عنوان شاهزاده مارگارت و جاش اُ کانر (Josh O’Connor) به عنوان شاهزاده چارلز در نقش‌های خود بازمی‌گردند.

گفتنی است که فصل چهارم، آخرین فصلی است که در آن کولمن، منزیس، بونهام کارتر و کورین به ایفای نقش می‌پردازند و در فصل پنجم به ترتیب ایملدا استاوتن (Imelda Staunton)، جاناتان پرایس (Jonathan Pryce)، لزلی منویل (Lesley Manville) و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki جانشین آنها برای ایفای نقش در ورژن مسن‌تر هریک از شخصیت‌های مذکور خواهند شد.

فصل چهارم سریال ‘’The Crown’’ در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ۱۳۹۹) از طریق شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

کاشکی زودتر بیاد




فیلم های بزودی

کانال تلگرام