دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فصل پنجم سریال ‘’The Crown’’ از جولای 2021 آغاز می شود

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که به زودی پروسه تولید فصل پنجم و مورد انتظار سریال ‘’The Crown’’، محصول سرویس استریم نتفلیکس آغاز می‌شود. به گزارش وبسایت ورایتی، مراحل فیلمبرداری فصل جدید این سریال از ماه جولای ۲۰۲۱ شروع خواهد شد و مطابق انتظار در جریان این پروژه، بازیگران و ستارگان کامل جدیدی حضور خواهند یافت.

در جریان فصل پنجم سریال ‘’The Crown’’، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)‌ ستاره فیلم ‘’TENET’’ ایفاگر نقش پرنسس دایانا خواهد بود و در کنار وی ستارگان دیگری نظیر دومینیک وست (Dominic West) به عنوان شاهزاده چارلز، لزلی منویل (Lesley Manville) ‌به عنوان پرنسس مارگارت و ایملدا استاونتون (Imelda Staunton) به عنوان ملکه به نقش آفرینی می‌پردازند.

براساس گزارش منتشر شده، گمان می‌رود که یک منطقه کاملا محافظت شده و محدود برای پیش‌برد مراحل فیلمبرداری فصل جدید این سریال در نظر گرفته شده است تا قرنطینه عمومی یا محدودیت‌های مختلفی که ممکن است به دلیل مشکلات ناشی از ویروس COVID-19 سبب توقف روند تولید این فیلم شوند، عملا روی این پروسه تاثیر گذار نباشند.

همچنین گزارشاتی مبنی‌بر به پایان رسیدن سریال ‘’The Crown’’ پس از انتشار فصل ششم آن و روایت داستانی پیرامون خاندان سلطنتی در بازه زمانی ابتدایی دهه ۲۰۰۰ میلادی منتشر شده‌ است. چهار فصل ابتدایی این سریال هم‌اکنون از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام