دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نسخه جدید فیلم ‘’The Godfather 3’’ در دست ساخت است

thumbnail

نسخه جدیدی از فیلم ‘’The Godfather Part III’’ در دست ساخت است که در آن فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola)‌ جزییات بسیاری را نسبت به فیلم اصلی تغییر خواهد داد؛ این فیلم نقطه پایانی برای داستان حماسی خانواده مافیایی کورلئون محسوب می‌شود. اولین فیلم از این فرنچایز در سال 1972 و با اقتباس از رمان پدرخوانده نوشته ماریو پوزو (Mario Puzo) ساخته شد. فیلم اول این مجموعه نامزد دریافت 9 جایزه اسکار شد که توانست سه جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد برای مارلون براندو (Marlon Brando) و بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای کاپولا و پوزو به ارمغان بیاورد.

دوسال بعد از فیلم نخست، فیلم ‘’The Godfather Part II’’ با اضافه شدن رابرت دنیرو (Robert de Niro) به جمع بازیگران اصلی اکران شد که در جریان آن دو داستان به صورت موازی برای مخاطب روایت می‌شد. این دنباله نسبت به فیلم پیشین خود موفقیت‌های بیشری را به همراه داشت و توانست در 11 بخش مختلف نامزد دریافت جایزه اسکار شود؛ این فیلم در آن زمان برنده شش جایزه در زمینه‌هایی همچون بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای رابرت دنیرو، بهترین کارگردان برای فرانسیس فورد کاپولا و بهترین فیلم شد.

فیلم سوم این فرنچایز که در سال 1990 اکران شد، فیلم چندان بدی نبود و توانست نامزد دریافت هفت جایزه اسکار شود اما همواره از آن به عنوان ضعیف‌ترین فیلم این مجموعه یاد می‌کنند. حال امروز بنابر اعلام کمپنی پارامونت پیکچرز، نسخه جدید از فیلم ‘’The Godfather Part III’’ تحت عنوان ‘’Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone’’در دست ساخت است. کاپولا در این نسخه از فیلم تغییرات زیادی را ایجاد خواهد کرد و طبق گفته وی، این نسخه از فیلم پایان بندی مناسب‌تری برای داستان خانواده کورلئونه محسوب می‌شود و دقیقا همان چیزی است که او و پوزو در ابتدا برای ساخت فیلم ‘’The Godfather Part III’’ در سر داشته‌اند.

فیلم ‘’Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone’’ برای مدت زمان کوتاهی در 30مین سالگرد اکران فیلم ‘’The Godfather Part III’’ به روی پرده خواهد رفت و سپس به صورت دیجیتالی از سال 2021 منتشر می شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام