دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فصل دوم سریال “The Mandalorian” مشخص شد

thumbnail

شبکه استریم دیزنی پلاس به تازگی زمان انتشار فصل دوم سریال ‘’The Mandalorian’’ را اعلام کرده و تاریخ مشخص شده، خیلی زودتر از تمامی حدس و گمان‌هایی است که در مورد انتشار فصل دوم این سریال وجود داشتند. در اواخر ماه جولای بود که اعلام شد این سریال در 15 بخش مختلف از جمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر مهمان در یک سریال درام و بهترین جلوه‌های ویژه در جشنواره امی نامزد دریافت جایزه شده است که این مسئله فراتر از انتظار تمامی طرفداران فرنچایز ‘’Star Wars’’ بوده است.

براساس اعلام شبکه دیزنی پلاس فصل دوم سریال ‘’The Mandalorian’’ در روز جمعه به تاریخ 30 اکتبر (9 آبان 1399) منتشر خواهد شد. همچنین درکنار رونمایی از زمان انتشار فصل جدید این سریال، حساب رسمی فرنچایز ‘’Star Wars’’ در شبکه اجتماعی توییتر از لوگوی جدید این سریال نیز رونمایی کرده است که در آن دو شخصیت اصلی سریال یعنی بیبی یودا و ماندو با بازی پدرو اسکال (Pedro Pascal) دیده می‌شوند.

باوجود رونمایی از لوگو و زمان انتشار فصل جدید این سریال، هنوز جزییات چندانی از داستان و اتفاقات این فصل وجود ندارد و مشخص نیست که شخصیت ماف گیدین با بازی جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) چه نقشه‌هایی را برای گیر انداختن بیبی یودا در سر دارد.

نکته مهمی که در مورد انتشار فصل دوم سریال ‘’The Mandalorian’’ وجود دارد، این است که هنوز مشخص نیست شبکه دیزنی پلاس چه برنامه زمانی‌ای را برای انتشار قسمت‌های این فصل درنظر گرفته است چراکه قسمت‌های فصل اول این سریال با فاصله‌های زمانی چند روزه نسبت به یک‌دیگر منتشر شدند اما هنوز جزییاتی از برنامه این شبکه برای فصل دوم منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام