دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’The Outsider’’ توسط شبکه HBO کنسل شد

thumbnail

براساس گزارش شوکه کننده‌ای که به تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که شبکه HBO ادامه روند تولید و پخش سریال ‘’The Outsider’’ را پس از انتشار یک فصل از آن، کنسل کرده است.

انتشار خبر کنسل شدن این سریال در حالی صورت گرفته است که پروسه تولید فصل دوم این سریال باوجود تمام مشکلات ناشی از بحران ویروس COVID-19 در حال انجام بوده و فعلا مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این سریال که با اقتباس از اثر نوشته شده توسط استیون کینگ (Stephen King) ساخته شده است، خواهد بود.

به گزارش وبسایت ددلاین، این احتمال وجود دارد که امتیاز سریال ‘’The Outsider’’ به سرویس‌های استریم فروخته شود و طرفدان این اثر مجددا بتوانند شاهد شخصیت‌های محبوب خود باشند؛ در حال حاضر سرویس استریم نتفلیکس نزدیک‌ترین گزینه برای خریداری امتیاز این سریال محسوب می‌شود.

حضور نام جیسون بیت‌من (Jason Bateman)‌ میان بازیگران سریال ‘’The Outsider’’ و تهیه کنندگان اجرایی این سریال، احتمال خریداری امتیاز سریال مذکور توسط سرویس استریم نتفلیکس را افزایش می‌دهد چراکه این بازیگر تهیه کننده و ستاره اصلی سریال محبوب ‘’Ozark’’ محصول سرویس استریم نتفلیکس و این نکته که وی بتواند مقدمات لازم برای انتقال سریال  ‘’The Outsider’’ به این سرویس استریم را فراهم کند، چندان دور از انتظار نیست.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آینده سریال ‘’The Outsider’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHimahdibonamirarra آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

من شروعش رو دوست داشتم اما هر چی به پایان نزدیک شد بدتر شد اصلا فکر نمیکردم فصل دومی هم بخوان بسازن …

M@[-]di
کاربر

بهتر خیلی مضخرف بود سریالش و اورریتد

amirarra
کاربر

انصافا این سریال چنگی به دل نمیزد…




فیلم های بزودی

کانال تلگرام