دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«جیمز گان» لیست کامل بازیگران دنباله فیلم “Suicide Squad” را اعلام کرد

thumbnail

«جیمز گان» سازنده مجموعه محبوب "Suicide Squad"، امروز در حساب رسمی توییتر خود از لیست کامل ستارگان فیلم دوم این فرنچایز رونمایی کرد. او تایید کرد که «مارگو رابی»، «جوئل کینامن» و «وایولا دیویس» در نقش‌هایی که در فیلم اول "Suicide Squad" محصول سال 2016 داشتند، بازخواهند گشت و ستارگانی مانند «تایکا وایتیتی»، «پیت کاپالدی»، «ادریس البا»، «جان سینا»، «استورم رید»، «پیت دیویدسون»، «دیوید دستمالچین» و «دنیلا ملکیور» به آنها اضافه خواهند شد.

یکی از ستارگان کلیدی فیلم اول که در این دنباله بازنخواهد گشت «ویل اسمیت» ایفاگر نقش «ددشات» است و بنابر گزارشاتی که مدت‌ها قبل منتشر شدند گمان می‌رفت که «ادریس البا» جانیشین وی در این نقش خواهد بود با این وجود وبسایت «ورایتی» چندی پیش اعلام کرد که شخصیت ددشات در این فیلم حضور نخواهد داشت و البا ایفاگر نقش دیگری خواهد بود. «جیمز گان» و کمپانی «وارنر برادرز» هنوز از نقش ستارگان جدید این فیلم رونمایی نکرده‌اند.

«جیمز گان» نگارش فیلمنامه دنباله فیلم "Suicide Squad" را برعهده داشته است که در تاریخ 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400) به روی پرده خواهد رفت. فیلم اول این مجموعه در سال 2016 توانست به فروش کلی 768 میلیون دلار دست یابد.

 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

52
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام