دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اولین تصاویر رسمی از فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ منتشر شد

thumbnail

به تازگی از اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ رونمایی شده است که در هر دو تصویر می‌توان شخصیت گرالت با بازی هنری کویل (Henry Cavil) را مشاهده کرد. مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال هم‌اکنون در انگلستان در حال انجام است؛ گفتنی است که فیلمبرداری این عنوان نیز همانند دیگر پروژه‌های در دست ساخت با شروع بحران ویروس COVID-19 برای چندین ماه متوقف شده بود.

هنوز جزییات چندانی از داستان یا اتفاقات فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ منتشر نشده اما این‌گونه به نظر می‌رسد که در این فصل گستردگی داستان سریال مشابه با گستردگی موجود در سری رمان‌های نوشته شده توسط آندری ساکوفسکی (Andrjez Sapkowski) است و به ریشه‌های شخصیت گرالت خواهد پرداخت. همچنین براساس گفته‌های شورانر این سریال، خط‌های زمانی و چگونگی روایت داستان در فصل دوم ساده‌تر از فصل اول است و بینندگان دیگر همانند فصل اول دچار سردرگمی نخواهند شد.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۹ از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر شد و خیلی سریع توانست به یکی از محبوب‌ترین آثار حاضر در این شبکه تبدیل شود؛ محبوبیت و استقبال به عمل آمده از این سریال تا حدی بود که شبکه سازنده در همان روزهای ابتدایی انتشار فصل اول آن، این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.

فریا آلن (Ferya Allen) به عنوان پرنسس سیری و آنیا شالوترا (Anya Chalotra) به عنوان ینفر دیگر بازیگران برجسته این سریال هستند. هنوز مشخص نیست که فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ در چه تاریخی منتشر می‌شود اما گمان می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۱ طرفداران می‌توانند ماجراجویی‌های جدید گرالت را مشاهده کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام