دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اطلاعات جدیدی پیرامون فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ منتشر شد + پوستر رسمی

thumbnail

سرویس استریم نتفلیکس به همراه استودیو سازنده بازی‌های ویدیویی CD Projekt RED طی روزهای گذشته مشغول برگزاری اولین رویداد مجازی WitcherCon بوده‌ است که در جریان آن اطلاعات متنوعی پیرامون محصولات مختلفی که براساس جهان این فرنچایز در قالب مدیوم‌هایی نظیر سریال‌های تلویزیونی ساخته می‌شوند، ارائه شده است.

مطابق آن‌چه که در جریان این رویداد اعلام شده، فصل دوم سریال محبوب ‘’The Witcher’’ در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر ۱۴۰۰) از طریق سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد. هنری کویل (Henry Cavill) ‌به عنوان گرالت، آنیا شالاترا (Anya Chalotra) به عنوان ینفر، فریا آلن (Freya Allan) به عنوان سیری و جوئی بیتی (Joey Batey) ‌به عنوان جاسیر از جمله ستارگانی هستند که در قالب نقش‌های پیشین خود بازخواهند گشت.

در جریان فصل دوم، کیم بودنیا (Kim Bodnia) ایفاگر نقش وسمیر که به عنوان مربی و استاد شخصیت گرالت شناخته می‌شود، حضور خواهد یافت. پل بولین (Paun Bullion)، آجوآ آندو (Adjoa Andoh) و گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) دیگر بازیگرانی هستند که اخیرا به جمع عوامل این سریال پیوسته‌اند.

براساس خلاصه داستان رسمی فصل دوم، می‌دانیم که اتفاقات این فصل حول تلاش‌های گرالت برای محافظت از پرنسس سیریلا جریان خواهد داشت که به منظور دست یابی به این هدف، این‌دو به خانه دوران کودکی گرالت یعنی Kaer Morhen می‌روند و در کنار برقراری امنیت برای سیریلا در برابر شیاطین مختلف، گرالت می‌بایست از وی در برابر قدرت‌های درونی‌اش نیز محافظت کند.

در کنار مطالب مطرح شده، در جریان رویداد مذکور از پوستر رسمی فصل دوم سریال  ‘’The Witcher’’ نیز رونمایی شده که در بخش زیر قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Amirbh آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Amirbh
کاربر

ایول




فیلم های بزودی

کانال تلگرام