دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اولین تصاویر رسمی از آنجلینا جولی در فیلم ‘’Those Who Wish Me Dead’’

thumbnail

وبسایت اینترتینمنت ویکلی به تازگی از اولین تصاویر رسمی آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در فیلم مورد انتظار  ‘’Those Who Wish Me Dead’’ به کارگردانی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) رونمایی کرده است.

تیلور شریدان را می‌توان یکی از بهترین نویسنده‌های حال حاضر هالیوود دانست که تجربه نگارش فیلمنامه آثاری همچون فیلم ‘’Sicario’’ و فیلم ‘’Hell or High Waters’’ را در کارنامه دارد و به عنوان کارگردان در پروسه تولید فیلم ‘’Wind River’’ نیز حضور یافته است.

این فیلم براساس رمانی به همین نام و نوشته مایکل کوریتا (Michael Koryta) ساخته می‌شود که در جریان آن آنجلینا جولی ایفاگر نقش هانا، یک چترباز حرفه‌ای است که برای مقابله با آتش سوزی پیش آمده در مونتانا راهی این منطقه می‌شود. با این حال هانا به دلیل ماموریت ناموفق اخیرش دچار مشکلات روحی مختلفی شده و در این بین می‌بایست از یک پسر ۱۲ ساله با بازی فین لیتل (Finn Little) در برابر دو قاتل حرفه‌ای محافظ کند.

نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) و آیدان گیلن (Aidan Gillen) ایفاگر نقش قاتل‌های مذکور خواهند بود. کمپانی وارنر برادرز، فیلم ‘’Those Who Wish Me Dead’’ را در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max منتشر می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
Rick__GrimesReza2077KRM آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Rick__Grimes
کاربر

چرا لینکای دانلود کار نمیکنن؟

Reza2077
کاربر

عکس که هیجی. تریلر هم داره. ولی خب من فکر نکنم خیلی فیلم خاصی باشه طبق چیزی که دیدم

KRM
کاربر

به به




فیلم های بزودی

کانال تلگرام