دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال “Tokyo Vice” پس از دو فصل کنسل شد

thumbnail

سریال "Tokyo Vice" پس از دو فصل به پایان رسید. این خبر امروز در جریان پنل Produced By در استودیوهای فاکس با حضور سارا آبری، رئیس محتوای اصلی مکس، J.T. راجرز، خالق "Tokyo Vice" و آلن پول، تهیه‌کننده اجرایی/کارگردان، فاش شد.

سخنگوی مکس در بیانیه‌ای در رابطه با خداحافظی سریال گفت: «از فیلمنامه‌های غنی "معاون توکیو" گرفته تا ترکیب‌بندی‌های زیبای دوربین و بازی‌های طبیعی بازیگران، وسواس و خلاقیت این گروه بازیگری و سازندگان بسیار با استعداد در هر کادر از سریال نمایان است. از J.T.، آلن، آنسل، کن، فیفت سیزن و Wowow برای مشارکتشان در خلق این تریلر نوآر مدرن کاملا منحصر به فرد سپاسگزاریم.»

راجرز و پول اضافه کردند: «در پنج سال گذشته، مکس اطمینان حاصل کرد که ما بتوانیم داستانمان را تعریف کنیم. آنها در شرایط سخت و آسان از ما حمایت کردند. نه تنها این دو فصل را به ما دادند، بلکه وقتی خواستیم فصل اول را با یک سری سرنخ‌های معلق به پایان برسانیم، موافقت کردند و وقتی برای فرود هواپیما به شیوه‌ای که J.T. همیشه تصور می‌کرد، درخواست دو قسمت اضافی کردیم، موافقت کردند.
نه تنها از مکس، بلکه از شرکای فیفت سیزن خود نیز سپاسگزاریم که سریال را در سراسر جهان فروختند و آن را به یک داستان موفقیت جهانی تبدیل کردند. آنها همیشه در کنار ما در سنگرها بودند و تضمین می‌کردند که ما بتوانیم سریالی را که می‌خواستیم بسازیم. واکنش رسانه‌ها و به ویژه طرفداران به فصل دوم، شگفت‌انگیز بوده است. هیجان‌انگیز بوده که بفهمیم بینندگان تا چه حد با شخصیت‌های ما درگیر شده‌اند و بشنویم که چگونه خواهان بیشتر هستند.
می‌دانیم که داستان بیشتری برای گفتن وجود دارد. البته خواهیم دید که آینده چه در چنته دارد، اما واقعا سپاسگزاریم که تا الان توانسته‌ایم این داستان را در مکس به اشتراک بگذاریم.»

در «معاون توکیو»، الگورت نقش یک روزنامه‌نگار غربی را بازی کرد که برای یک روزنامه در توکیو کار می‌کند. او در نهایت با یکی از قدرتمندترین باندهای جنایتکار شهر درگیر می‌شود.
«معاون توکیو» اولین بار در سال 2022 پخش شد و در اصل در طول کووید فیلمبرداری شد. تأخیر بین فصل‌ها به گفته پول ناشی از افزایش تولید در ژاپن و سفارش قسمت‌های بزرگتر ده قسمتی بود.
آبری امروز اشاره کرد که «معاون توکیو» یکی از اولین سریال‌هایی بود که برای HBO Max خریداری کرد. برای راجرز، او با جیک آدلشتاین نویسنده دوست بود و این دو در کلاس رانندگی با هم ملاقات کرده بودند. آدلشتاین، مانند شخصیت الگورت، به عنوان روزنامه‌نگار در ژاپن، یاکوزا را پوشش می‌داد. پول چالش‌های فیلمبرداری در ژاپن را به اشتراک گذاشت، تجربه‌ای که به روزهای حضورش در پشت صحنه فیلم «باران سیاه» مایکل داگلاس در دهه 1980 برمی‌گردد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام