دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تام هنکس به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، تام هنکس (Tom Hanks)‌ به جمع بازیگرانی نظیر بیل موری (Bill Murray)، تیلدا سویینتون (Tilda Swinton) و آدرین برودی (Adrien Brody) در فیلم جدید و بدون عوان وس اندرسون (Wes Anderson)، کارگردان برجسته سینما پیوسته است.

تا به امروز هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون عنوان احتمالی یا داستان این پروژه در دسترس قرار نگرفته و صرفا می‌دانیم که مراحل تولید و فیلمبرداری آن در کشور اسپانیا صورت می‌گیرد. درحالی‌که این اثر اولین هم‌کاری میان تام هنکس و وس اندرسون محسوب می‌شود، سایر ستارگان مذکور پیش از این در فیلم ‘’The French Dispatch’’ که برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است، تجربه هم‌کاری با این فیلم‌ساز را کسب کرده‌اند.

از دیگر بازیگران حاضر در فیلم ‘’The French Dispatch’’ می‌توان به فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand)، تیموتی شالامی (Timothee Cahalamet)، اوون ویلسون (Owen Wilson)، ادوارد نورتون (Edward Norton)، ویلم دافو (Willem Dafoe)، کریستوف والتز (Christoph Waltz) و لیا سیدو (Lea Seydoux) اشاره کرد.

تام هنکس اخیرا در فیلم ‘’News of the World’’ به کارگردانی پل گرین‌گرس (Paul Greengrass) حضور یافته و به زودی در فیلم علمی-تخیلی ‘’Finch’’ دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام