دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تام هاردی از برنامه‌هایش برای فیلم سوم سری ‘’Venom’’ خبر داده است

thumbnail

درحالی‌که بیشتر از یک ماه تا انتشار رسمی فیلم مورد انتظار ‘’Venom: Let There Be Carnage’’ زمان باقی مانده، تام هاردی (Tom Hardy)‌ ستاره اصلی این فرنچایز در مصاحبه با محله Esquire اعلام کرده است که وی برنامه‌های منحصر به فردی را برای فیلم سوم در سر دارد. این بازیگر در ابتدای صحبت‌هایش به چگونگی شکل گیری فیلمنامه فیلم دوم و شرایط هم‌کاری‌اش با کلی مارسل (Kelly Marcel)‌ در زمینه خلق داستان این فیلم پرداخته است و در ادامه افزود:

«من صرفا در صورتی‌که یک کار را انجام می‌دهم که برای آن هیجان شدیدی داشته باشم. مشخصا شما به تنهایی نمی‌توانید در مورد ساخت یک دنباله دیگر صحبت کنید و این موضوعی است که می‌بایست تمامی عوامل نسبت به آن علاقه نشان دهند. با این حال من در نظر دارم تا در صورت امکان، در فیلم سوم شخصیت‌های ادی بروک/ونوم و پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) در مقابل یک‌دیگر قرار گیرند.»

اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی فیلم ‘’Venom: Let There Be Carnage’’ را برعهده دارد و از دیگر بازیگران حاضر در آن می‌توان به میشل ویلیامز (Michelle Williams)، نائومی هریس (Naomie Harris)، استفن گراهام (Stephen Graham)، رید اسکات (Reid Scott) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) اشاره کرد.

دنباله مذکور در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ali_ah33 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ali_ah33
کاربر

ونوم عشقه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام