دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تام هالند به سریال ‘’The Crowded Room’’ پیوست

thumbnail

تام هالند (Tom Holland) بازیگر پرکار این روزهای هالیوود و یکی از ستارگان اصلی دنیای سینمایی مارول، به تازگی به سریال  ‘’The Crowded Room’’ محصول سرویس استریم Apple TV+ پیوسته است.

آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) نگارش فیلمنامه فصل اول این سریال را برعهده داشته و به عنوان تهیه کننده نیز در جریان این پروژه حضور دارد. مطابق اطلاعات موجود، این سریال قصد دارد تا به زندگی اشخاصی که از بیماری‌های مختلف روحی-روانی رنج می‌برند، بپردازد.

فصل اول این سریال در قالب ده قسمت ساخته می‌شود و تمرکز اصلی آن روی زندگی شخصی به نام بیلی میلیگان قرار دارد. میلیگان از جرم تجاوز و دزدی از سه زن در دانشگاه ایالت اوهایو تبرئه شده اما به عقیده یک روان پزشک به نام دوروتی ترنر (Dorothy Turner)، او از بیماری‌های شدیدی نظیر اختلال هویت رنج می‌برد و مدتی را در یک بیمارستان مخصوص بستری می‌شود. در نهایت بیلی میلیگان در سال ۱۹۹۱ از این بیمارستان مرخص شده و در سال ۲۰۱۴ به دلیل بیماری سرطان از دنیا می‌رود؛ تام هالند ایفاگر نقش میلیگان در جریان این سریال خواهد بود.

مراحل تولید سریال ‘’The Crowded Room’’ در تاریخ نامشخصی از سال جاری آغاز خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مقرر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام