دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تام هالند از فیلم ‘’Uncharted’’ می گوید

thumbnail

فیلم ‘’Uncharted’’، لایو اکشن و عنوان در دست ساخت جدید سونی پیکچرز که تام هالند (Tom Holland) مردعنکبوتی سال‌های اخیر دنیای سینمایی مارول در آن به عنوان ورژن نوجوان شخصیت نیتن دریک حضور دارد، دقیقا همان چیزی است که طرفداران بازی‌های ویدیویی ‘’Uncharted’’ انتظارش را داشتند. در طی سال‌های اخیر هالیوود تلاش زیادی را برای ساخت عناوین سینمایی با اقتباس از بازی‌های ویدیویی انجام داده است که همگی به چیزی تحت عنوان «نفرین فیلم‌های بازی‌های ویدیویی» دچار شدند.

با این حال پس از موفقیت دو فیلم ‘’Sonic the Hedgehod’’ و ‘’Pokemon Detective Pikachu’’ این احتمال وجود دارد که شرایط برای این دسته از آثار اقتباسی تغییر پیدا کرده باشد و محصول جدید سونی پیکچرز نیز با موفقیت خوبی همراه شود. اکنون برای نزدیک به یک دهه است که صحبت‌های مختلفی در مورد ساخت این فیلم به گوش می‌رسد و درنهایت چندی پیش فیلمبرداری آن به صورت رسمی آغاز شد. علاوه‌بر تام هالند، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) دیگر ستاره اصلی این فیلم است که در نقش سالی حضور پیدا خواهد کرد.

حال امروز و در جریان یک لایو اینستاگرامی، تام هالند در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد وضعیت پروژه فیلم ‘’Uncharted’’ اذعان داشت:
« فیلمبرداری به خوبی در حال انجام است. این فیلم درست همان چیزی است که انتظار داشتم. من یکی از طرفداران بزرگ بازی‌های ویدیویی ‘’Uncharted’’ بودم و الان می‌توانم بگویم که همه چیز به خوبی درحال انجام است.»

فیلم ‘’Uncharted’’ در تاریخ 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
ARIAN FPBerlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

خدا رو شکر اسپویل نکرد ….

ARIAN FERY
کاربر

با مزه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام