دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تام هالند از فیلم ‘’Spider-Man 3’’ می گوید

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که فیلم مورد انتظار ‘’Spider-Man 3’’ خاص‌تر از آن چیزی است که در قالب شایعات و گزارشت مختلف معرفی شده است. درحالی که اطلاعات چندانی در مورد داستان این فیلم در دسترس نیست و مراحل فیلمبرداری آن نیز در حال انجام است، گمان می‌رود که این عنوان به نوعی لایو اکشن رسمی انیمیشن ‘’Spider-Man: Into the Spider-Verse’’ خواهد بود!

می‌دانیم که در این اثر، جیمی فاکس (Jamie Foxx)‌ در قالب نقش الکترو از فیلم ‘’Amazing Sipder-Man 2’’ و آلفرد مولینا (Alfred Molina) به عنوان شخصیت دکتر اوتو اکتاویوس از فیلم دوم سه گانه ‘’Spider-Man’’ محصول کمپانی سونی پیکچرز، بازخواهند گشت. بازگشت این شخصیت‌ها به معنی تلاقی و یکی شدن جهان مردهای عنکبوتی پیشین سینما یعنی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و توبی مگوایر (Tobey Maguire) است و همین موضوع به خودی خود شدیدا هیجان انگیز است.

شایان ذکر است که علاوه‌بر جیمی فاکس و آلفرد مولینا، بازگشت کرستن دانست (Kirsten Dunst) به عنوان ام‌جی، اما استون (Emma Stone) به عنوان گوئن استیسی و اندرو گارفیلد به عنوان مردعنکبوتی شگفت انگیز تایید شده است اما هنوز بازگشت توبی مگوایر در هاله‌آی از ابهام قرار دارد.

حال امروز تام هالند (Tom Holland) در مصاحبه با ورایتی اعلام کرده است که این عنوان جاه طلبانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی مستقل ساخته شده، محسوب می‌شود و اتفاقات آن هرشخصی را به وجد خواهد آورد. وی همچنین اذعان داشت که بخشی از مراحل فیلمبرداری این پروژه به خوبی انجام شده اما تازه در اول این مسیر قرار دارند و سکانس‌های بسیاری زیادی برای فیلمبرداری باقی مانده‌اند.

جان واتس (Jon Watts) مجدا کارگردانی فیلم جدید ‘’Spider-Man’’ را برعهده دارد و بازیگرانی نظیر تام هالند، زندایا (Zendaya)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش‌های پیشین خود باز می‌گردند.

فیلم ‘’Spider-Man 3’’ در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Haj deniro آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Haj deniro
کاربر

فقط منتظرم موربیوس بیاد ببینم از کجا سونی خودشو کانکت میزنه به مارول




فیلم های بزودی

کانال تلگرام