دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نگارش فیلمنامه دنباله فیلم ‘’Tomb Radier’’ در حال انجام است

thumbnail

آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) ستاره فیلم ‘’Tomb Raider’’ که سابقه دریافت جایزه اسکار را در کارنامه دارد، اخیرا اعلام کرده که مراحل پیش تولید دنباله این اثر همچنان در حال انجام است، اما هنوز از جانب کمپانی وارنر برادرز به تولید آن چراغ سبز نشان داده نشده است. فیلم مذکور در سال 2018 و به کارگردانی رور اوتاگ (Roar Uthaug) توانست به فروش کلی 247.7 میلیون دلار دست یابد.

در جریان سال گذشته، در ابتدا بن ویتلی (Ben Wheatley) برای کارگردانی دنباله فیلم ‘’Tomb Raider’’ در نظر گرفته شده بود، اما پس از گذشت مدتی این کارگردان از توسعه این فیلم کناره گیری کرده و میشا گرین (Misha Green)‌ شورانر سریال ‘’Lovecraft Country’’، به عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه این پروژه انتخاب شد.

حال به تازگی و در جریان مصاحبه با وبسایت کولایدر، آلیسیا ویکاندر از ادامه روند نگارش فیلمنامه این عنوان خبر داده و اذعان داشته است که باوجود این نکته که هنوز ساخت این پروژه به صورت رسمی تایید نشده، وی برای قرار گیری مجدد در قالب شخصیت لارا کرافت و تجربه هم‌کاری با میشا گرین شدیدا هیجان زده است.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این فرنچایز براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و پیش از آلیسیا ویکاندر نیز آنجلینا جولی (Angelina Jolie) تجربه بازی در نقش لارا کرافت را داشته است. هنوز اطلاعات چندانی در مورد دنباله فیلم ‘’Tomb Raider’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام