دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کارگردان جدید فیلم ‘’Tomb Raider 2’’ مشخص شد

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین میشا گرین (Misha Green)‌ شورانر سریال ‘’Lovecraft Country’’، به عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه دنباله فیلم ‘’Tomb Raider’’ انتخاب شده است و همانند فیلم اول این مجموعه، آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander)‌ ایفاگر نقش محبوب لارا کرافت خواهد بود.

اگر در خاطرتان باشد، در جریان سال ۲۰۱۹ میلادی کمپانی MGM در بیانیه‌ای اعلام کرد که بن ویتلی (Ben Wheatly) به عنوان کارگردان فیلم ‘’Tomb Raider 2’’ برگزیده شده و این اثر در ماه مارچ ۲۰۲۱ در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت؛ با این حال امروز تایید شد که کارگردان مذکور از این پروژه کناره گیری کرده و میشا گرین جانشین وی شده است.

یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های دوران کاری میشا گرین را می‌توان حضورش در پروژه سریال ‘’Lovecraft Country’’ محصول شبکه HBO دانست که در جریان آن گرین به عنوان شورانر، نویسنده فیلمنامه و کارگردان هشت قسمت از قسمت‌های مختلف این سریال فعالیت داشته است.

فیلم اول این مجموعه در سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی رور اوتاگ (Roar Uthaug) اکران شده است و تواست به فروش کلی ۲۷۵ میلیون دلار دست یابد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این فرنچایز براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و پیش از آلیسیا ویکاندر نیز آنجلینا جولی (Angelina Jolie) تجربه بازی در نقش لارا کرافت را داشته است.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد دنباله فیلم ‘’Tomb Raider’’ در دسترس نیست و باید دید که کمپانی سازنده چه تاریخی را برای شروع مراحل فیلمبرداری و درنهایت انتشار این عنوان مشخص می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

یکش زیاد قوی نبود




فیلم های بزودی

کانال تلگرام