دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان اکران فیلم‌های جدید کمپانی پارامونت پیکچرز به تعویق افتاد

thumbnail

درحالی‌که با شروع واکسیناسیون در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده روند گستردگی ویروس COVID-19 تاحدودی مهار شده و وضعیت جوامع رو به بهبود قرار گرفته است، بسیار از کمپانی‌های ناشر تصمیم به اکران آثار بلاک باستر خود در سال جاری گرفته‌اند.

با این حال این‌گونه به نظر می‌رسد که کمپانی پارامونت پیکچرز در نظر دارد تا خلاف مسیر ذکر شده، حرکت کند و آثار مورد انتظارش را با تاخیرهایی طولانی مدت در دسترس مخاطبین قرار دهد. این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که فیلم ‘’Top Gun: Maverick’’ با بازی تام کروز (Tom Cruise) برخلاف آن‌چه که تایید شده بود، در هفته پایانی ماه جولای پیش‌رو منتشر نخواهد شد بلکه این اثر در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان ۱۴۰۰) عرضه می‌شود.

این درحالی است که روند انتشار فیلم ‘’Mission: Impossible 7’’ نیز که مطابق انتظار تام کروز ایفاگر نقش اصلی آن است، با تاخیر مواجه شده و این اثر در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران می‌شود. ناگفته نماند که علاوه‌بر فیلم هفتم، اکران فیلم هشتم این مجموعه نیز به تعویق افتاده و طرفداران می‌توانند در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) این عنوان را تماشا کنند.

در کنار آثار مذکور، همچنین عرضه دیگر آثار این کمپانی با تاخیر مواجه شده که از میان آنها می‌توان به دو فیلم ‘’Snake Eyes: G.I. Joe Origins’’ و ‘’Dungeons & Dragons’’ اشاره کرد. این دو فیلم به ترتیب در تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد ۱۴۰۰) و ۳ مارچ ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شوند.

هنوز دلیل مشخصی برای ایجاد تاخیر در روند انتشار آثار مختلف کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام نشده است!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام