دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران فیلم «ونوم 2» دو هفته زودتر انجام می‌شود

thumbnail

کمپانی «سونی» (Sony) قرار است اکران فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) دو هفته زودتر از تاریخ موعود انجام خواهد داد. با اینکه در چند وقت اخیر فیلم‌های همچون «گشت‌وگذار در جنگل» (Jungle Cruise) و «فری گای» (Free Guy) نمایش امیدوار کننده‌ای از خود بر جای گذاشتند، با این حال گزارشاتی مبنی بر اینکه سونی در حال بررسی برای تغییر در تاریخ اکران بعضی از فیلم‌های مورد انتظار مانند ونوم 2 بوده منتشر گردید؛ تغییر در تاریخ اکران انجام گردید اما با تاخیر مواجه نشد بلکه قرار است فیلم زودتر اکران شود.

صفحه توئیتر رسمی فیلم ونوم 2 با انتشار یک توئیت اعلام کرد این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ 15 اکتبر اکران شود، اکنون اکرانش به تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) تغییر پیدا کرده است؛ همچنین در این توئیت اشاره شد که فیلم تنها و به صورت اختصاصی در سینماها اکران می‌شود.

فیلم ونوم 2 که توسط «اندی سرکیس» کارگردانی شده و با هنرنمایی بازیگران برجسته و پرطرفداری همچون «تام هاردی» و «وودی هرلسون» همراه می‌باشد، در ابتدا قرار بود پاییز سال گذشته اکران شود اما به دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کووید-19 با تاخیر مواجه گردید. این تنها اعمال تاخیر در تاریخ اکران فیلم نبود و چندین بار تاریخ اکران دست‌خوش تغییر شد.

صفحه دانلود فیلم «ونوم» (Venom)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام