دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

وینس وان به سریال ‘’Bad Monkey’’ پیوست

thumbnail

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس به تازگی از توسعه یک مینی سریال درام جدید، تحت عنوان ‘’Bad Monkey’’ با نقش آفرینی وینس وان (Vince Vaughn) خبر داده است؛ این اثر در قالب ۱۰ قسمت و براساس رمانی به همین نام، نوشته کارل هایسن (Carl Hiaasen) ساخته می‌شود.

وینس وان ستاره فصل دوم سریال ‘’True Detective’’ به همراه بیل لاورنس (Bill Lawrence) یکی از اعضا تیم تولید سریال ‘’Ted Lasso’’ تهیه کنندگان اجرایی این پروژه محسوب می‌شوند؛ لاورنس رهبری تیم نویسندگان فیلمنامه این پروژه را نیز برعهده دارد.

داستان این مینی سریال حول یک کارآگاه سابق و یکی از شهروندان کنونی منطقه فلوریدا جنوبی به نام اندرو یانسی جریان دارد که بنابر دلایل نامشخصی، به مسئول امنیت یک رستوران تنزل درجه می‌یابد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز به‌هم می‌ریزد و حقایق به تدریج برای وی شروع به فاش شدن، می‌کنند. اتفاقاتی که در اطراف زندگی اندرو رخ می‌دهند، سرشار از فساد خواهند بود و او را با چالش‌های بزرگی مواجه می‌کنند.

وینس وان بیشتر برای بازی در آثاری همچون فیلم ‘’Dragged Across Concrete’’ و فیلم ‘’Arkansas’’ شناخته می‌شود. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار مینی سریال ‘’Bad Monkey’’ از جانب سرویس اپل تی‌وی پلاس اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام