دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اسپین آف جدید سریال ‘’The Walking Dead’’ همچنان در حال توسعه است

thumbnail

بنابر اعلام آنجلا کانگ (Angela Kang) شورانر سریال محبوب ‘’The Walking Dead’’، اسپین‌آف تازه تایید شده این فرنچایز که با محوریت شخصیت‌های دریل دیکسون و کارول پلتیر ساخته می‌شود، همچنان در حال توسعه است و به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جریان سریال ‘’The Walking Dead’’، نورمن ریداس (Norman Reddus) و ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) از فصل ابتدایی آن ایفاگر نقش‌های مذکور بوده‌اند و به تدریج به محبوبیت قابل توجهی میان مخاطبین دست یافته‌اند. حال، طی مصاحبه اخیر آنجلا کانگ با وبسایت ددلاین، وی صحبت‌های تازه‌ای را در مورد این سریال بدون عنوان انجام داده که بخش‌هایی از آن در بخش زیر قرار گرفته است.

«در حال حاضر ما بیشتر به موضوعات مختلفی همچون عنوان رسمی این سریال و نقطه آغازین داستان آن فکر می‌کنیم و باید خاطر نشان کنم که به تدریج کار روی نگارش فیلمنامه آن آغاز شده است. همه چیز طبق برنامه‌های تنظیم شده، در حال پیش‌روی است و در آینده نزدیک اطلاعات کامل‌تری را در این‌باره منتشر خواهیم کرد.»

آنجلا کانگ به همراه شورانر سابق سریال ‘’The Walking Dead’’ یعنی اسکات گیمپل (Scott Gimple)‌ توسعه این پروژه را برعهده دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام