دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فصل پایانی سریال ‘’The Walking Dead’’ مشخص شد

thumbnail

شبکه AMC به تازگی و با انتشار یک تیزر کوتاه، از زمان رسمی شروع پخش فصل 11م و پایانی سریال ‘’The Walking Dead’’ رونمایی کرده است.

تیزر مذکور بلافاصله پس از پخش قسمت پایانی فصل 10م این سریال توسط شبکه AMC منتشر شده که در آن اتمسفری کاملا متعهد به کمیک‌های ‘’The Walking Dead’’ را شاهد هستیم. در جریان این تیزر همچنین شخصیت محبوب مرسر، رهبر گروه Commonwealth صحبت‌هایی را انجام می‌دهد.

شخصیت مرسر و گروهش را می‌توان هسته اصلی داستان و اتفاقات فصل پایانی این سریال دانست چراکه همواره در جریان فصل ۱۰م اشارات مختلفی نسبت به آن‌ها صورت گرفته و تیزر جدید نیز روی آن‌ها متمرکز است. مایکل جیمز شاو (Michael James Shaw) که تجربه حضور در آثاری همچون ‘’Avengers: Infinity War’’ و ‘’Avengers: Endgame’’ را در کارنامه دارد، ایفاگر نقش مرسر خواهد بود.

همانطور که در گذشته نیز اعلام شده بود، فصل پایانی سریال ‘’The Walking Dead’’ در قالب ۲۴ قسمت و در بازه‌های زمانی مختلف منتشر می‌شود. حال براساس اعلام شبکه سازنده، می‌دانیم که بخش ابتدایی فصل ۱۱م این سریال از تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ (۳۱ مرداد ۱۴۰۰) در دسترس قرار می‌گیرد.

ناگفته نماند که باوجود پایان یافتن سریال اصلی، شبکه سازنده ساخت یک اسپین آف جدید با محوریت شخصیت‌های دریل با بازی نورمن ریداس (Norman Reedus)‌ و کارول با بازی ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) را تایید کرده است؛ هم‌اکنون نیز دو سریال ‘’Fear the Walking Dead’’ و ‘’The Walking Dead: World Beyond’’ که اسپین آف‌های این سریال محسوب می‌شوند، در حال پخش هستند.

چندی پیش نیز اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) ستاره سریال اصلی اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم اول از سه گانه سینمایی مستقل شخصیت ریک گرایمز در بهار ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد اما هنوز چگونگی ارتباط آن با داستان سریال‌های در حال پخش این فرنچایز مشخص نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام