دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزییات جدیدی از فیلم مستقل شخصیت ریک گرایمز منتشر شد

thumbnail

اسکات گیمپل (Scott Gimple) یکی از اعضای تیم سازنده سریال محبوب ‘’The Walking Dead’’ به تازگی اعلام کرده است که برنامه ساخت و اکران فیلم مستقل شخصیت ریک گرایمز همچنان پابرجا است اما انتشار این عنوان زمانی صورت خواهد گرفت که بحران ویروس COVID-19 به اتمام رسیده یا در حداقل‌ترین وضعیت ممکن قرار گرفته باشد.

شبکه AMC نیز چندی پیش اعلام کرد که این سریال با انتشار فصل ۱۱م آن به پایان خواهد رسید و علاوه‌بر دو اسپین آف در حال پخش این عنوان یعنی سریال‌های ‘’Fear The Walking Dead’’ و ‘’The Walking Dead: World Beyond’’، اسپین آف جدیدی با محوریت دنیای آخرالزمانی سریال اصلی ساخته و منتشر می‌شود که تمرکز اصلی آن روی دو شخصیت داریل و کارول خواهد بود.

با این حال بزرگ‌ترین چالش و تغییر سریال ‘’The Walking Dead’’ را می‌توان ورود آن به دنیای سینما دانست؛ اسکات گیمپل به همراه رابرت کرکمن (Robert Kirkman) یکی دیگر از سازندگان سریال اصلی هم‌اکنون مشعول کار روی ساخت یک سه گانه سینمایی با محوریت شخصیت ریک گرایمز هستند. در جریان مراسم کمیک کان ۲۰۱۹ برای اولین بار از فیلم اول این مجموعه رونمایی شد و بنابر گزارشات به نظر می‌رسد که داستان آن روی اتفاقاتی که پس از ربوده شدن ریک در فصل ۹م سریال رخ می‌دهد، متمرکز خواهد بود.

حال امروز اسکات گیمپل در مصاحبه‌ جدید خود با Decider اعلام کرده است که برنامه اصلی تیم سازنده انتشار این فیلم در سینماها است. وی در ادامه افزود:

«این فیلم برای اکران در سینماها برنامه ریزی شده است و تنها دلیلی که من نمی‌توانم زمان دقیقی را برای اکران آن مشخص کنم، این است که ما در زمانه دیوانه‌واری زندگی می‌کنیم و ممکن است که همین فردا مورد حمله و تهاجم بیگانه‌ها قرار بگیریم!»

علاوه‌بر اسکات گیمپل، رابرت کرکمن نیز اخیرا اذعان داشته است که تیم سازنده شدیدا مشغول کار روی این پروژه است و احتمالا پس از انتشار این سه گانه سینمایی داستان شخصیت ریک گرایمز به پایان خواهد رسید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام