دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

واکنش شدید کریستوفر نولان به سیاست کاری جدید وارنر برادرز

thumbnail

در صورتی که در طی روزهای گذشته اخبار دنیای سینما را دنبال نکرده‌اید، باید متذکر شویم که کمپانی بزرگ وارنر برادرز اخیرا از برنامه‌های جدید خود برای سال ۲۰۲۱ خبر داده و بنابر گزارشات منتشر شده، تمام فیلم‌هایی که امتیاز انتشارشان در دست این کمپانی قرار دارد، همزمان با اکران در سالن‌های سینما به مدت یک ماه نیز از طریق سرویس استریم HBO Max در دسترس مخاطبین قرار خواهند گرفت.

رونمایی از برنامه‌های کمپانی وارنر برادرز برای سال ۲۰۲۱ واکنش‌های مختلفی را از جانب اشخاصی نظیر استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) و مت گلبرگ (Matt Goldberg) به همراه داشت اما شب گذشته، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات هالیوود در سال جاری رخ داد و کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، کارگردان طلایی کمپانی مذکور، واکنش شدیدی را نسبت به سیاست کاری جدید وارنر برادرز نشان داد.

بخشی از بیانیه منتشر شده توسط کریستوفر نولان به شرح زیر است:

«با رونمایی از برنامه‌های جدید این کمپانی، جنجال‌های مختلفی به پا شد و دلیل اصلی آن عدم اطلاع فیلم‌سازان و عوامل حاضر در این صنعت از این مسئله بود. این کمپانی با برخی از برجسته‌ترین کارگردان‌های حال حاضر دنیا همکاری دارد و ستارگان بی‌شماری نیز در آثار مختلف آنها به ایفای نقش می‌پردازند که هدف اصلی همه آنها درخشش در سالن‌های سینما است. با انتشار این خبر مشخصا هریک از آنها این احساس را دارد که کمپانی وارنر برادرز بدون انجام هیچ‌گونه مشورت، در حال سو استفاده از آنها به منظور رشد سرویس‌های استریم است. واقعا شرایط بهم ریخته‌ای است. تمامی افراد حاضر در پروژه‌های مختلف لایق این بودند که در این مورد با آنها مشورت شود چراکه آنها از تمام توان‌شان برای هریک از پروژه‌ها استفاده می‌کردند.»

کریستوفر نولان در ادامه افزود که شرایط کنونی دنیا و گستردگی شیوع ویروس COVID-19 را نباید به بهانه‌ای برای از بین بردن اشتیاق مخاطبین برای رفتن به سالن‌های سینما و هدایت آنها به سمت سرویس‌های استریم تبدیل کرد؛ به عقیده نولان مردم همچنان عاشق رفتن به سینماها و تماشای آثار سینمایی روی پرده نقره‌ای هستند.

فیلم ‘’Tenet’’ آخرین ساخته کریستوفر نولان محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

5
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
3 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
AliAkbar17esmaaielBerlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

اصلاً به نولان چه ربطی داره؟! در سیستم استودیویی هالیوود مالک فیلم در اصل استودیوی سازنده است و کارگردان استخدام میشه تا فیلم رو بسازه و دستمزدش رو میگیره(یا طبق قراردادش سهمی از سود فروش) اینکه استودیو چطور میخواد فیلم رو پخش کنه دیگه به کارگردان ربطی نداره. مارتین اسکورسیزی هم قدیمها زیاد از این حرفها میزد، ولی الآن میبینیم که فیلم “ایرلندی” رو داد نتفلیکس پخش کنه و خیلی هم پُر بازدید شد. فیلم “تنت” در آمریکا باکس-آفیسش به 60 میلیون دلار هم نرسید. اگه اکران آنلاین داشت میتونست بالای 100میلیون فروش داشته باشه. تو همین مدت کرونا خیلی… مشاهده بیشتر »

Berlin
کاربر

دوستان ببخشید
اسپم
سوالی که برام پیش اومده اینه که وقتی یک اثر با هزنه معین تو نتفلیکس یا سرویس های اینرنیت VOD ها پخش میشه چجوری سود میکنه ، قرار داد میبندن یا هر کس بخاد فیلمو ببینه باید پول پرداخت کنه در کنار اون اشتراکی برای ثبت نام است یا چیز دیگه ؟؟؟
ممنون میشم توضیح دهید .

ESMAAIEL
کاربر

دوست عزیز. خودت داری پاسخ خودت رو میدی. همه سرویس های استریم مثل netflix ، HBOmax و غیره برای استفاده ازشون نیاز به خرید اشتراک هست. ” منبع اصلی درآمد نتفلیکس حق اشتراکی است که توسط کاربران پرداخت می‌شود و مبلغ این حق اشتراک بین ۸ الی ‍۱۴ دلار است. طبق گزارش درآمد نتفلیکس، مجموع دریافتی این شرکت از حق اشتراک پرداخت شده توسط کاربران به ۹۵۰ میلیون دلار در ماه می‌رسد. نتفلیکس از کرایه‌ی دی‌وی‌دی نیز ۳۰ میلیون در ماه به‌دست می‌آورد. سود یا همان درآمد خالص نتفلیکس از این مبالغ دریافتی حدودا به ۴۳ میلیون دلار در ماه… مشاهده بیشتر »

AliAkbar17
کاربر

توضیحِ جامع و کاملی بود ممنون از شما

Berlin
کاربر

esmaaiel
ممنون
توضیحات خوبی بود




فیلم های بزودی

کانال تلگرام