دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

برنامه جدید انتشار محصولات سینمایی کمپانی وارنر برادرز مشخص شد

thumbnail

بنابر اعلام رسمی کمپانی وارنر برادرز، عوامل اجرایی این ناشر بزرگ با عرضه محصولات سینمایی در یک بازه زمانی ۴۵ روزه طی سال ۲۰۲۲ از طریق سالن‌های سینمای AMC موافقت کرده‌اند. بنابر اطلاعات موجود، این دسته آثار پس از اتمام دوره زمانی تعیین شده، از طریق سرویس استریم HBO Max نیز در دسترس مخاطبین قرار خواهند گرفت.

در ابتدای سال جاری میلادی، این کمپانی تصمیم گرفت تا تمامی آثارش را به صورت هم‌زمان از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم مذکور منتشر کند تا بتواند از ضررهای مختلفی که با همه گیری ویروس کووید-۱۹ به شرکت‌های ناشر مشابه تحمیل می‌شد، جلوگیری کند. اولین فیلمی که طبق این برنامه انتشار یافت، فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ بوده است.

آدام آرون (Adam Aron) رئیس کمپانی AMC در بیانیه‌ای اعلام کرده است که آنها شدیدا از این تصمیم وارنر برادرز خرسند هستند چراکه در سال ۲۰۲۲ شرایط جهانی در وضعیت کاملا مناسبی قرار دارد و مخاطبین بیشتری مجددا در سالن‌های سینما حضور می‌یابند، از این‌رو عقد چنین قراردادی می‌تواند به احیا هرچه بیشتر سینماها کمک کند.

فیلم مورد انتظار ‘’The Batman’’ یکی از آثاری خواهد بود که طبق برنامه انتشار مطرح شده، در جریان سال 2022 عرضه خواهد شد؛ هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این قرارداد ارائه نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام