دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«آریانا گرانده» و «سینتیا اریوو» در فیلم موزیکال «شرور» هنرنمایی خواهند کرد

thumbnail

بازیگران نقش اصلی فیلم (شرور) «Wicked» مشخص شدند. «آریانا گرانده» و «سینتیا اریوو» قرار است در اقتباس سینمایی کمپانی «یونیورسال» از تئاتر موزیکال معروف به همین نام هنرنمایی کنند که قرار توسط «جان ام. چو»، کارگردان فیلم «آسیایی‌های خرپول« (Crazy Rich Asians) کارگردانی شود. اریوو نقش «اِلفابا» و گرانده نیز نقش «گلیندا» را ایفا خواهند کرد.

ساخت یک اقتباس سینمای از این تئاتر از سال 2004 یعنی یک سال پس از اولین اجرا این تئاتر توسط کمپانی یونیورسال در دستور کار قرار گرفته است. این نمایش موزیکال موفق شد که در مجموع بیش از یک میلیارد دلار بلیط به فروش برساند و تنها سه نمایش در تاریخ موفق به انجام همچین کاری شده‌اند.

داستان تئاتر شرور اقتباسی از رمان «گرگوری مگوایر» است و برداشتی از داستان «جادوگر شهر اوز» (Wizard of Oz) بوده و داستان دوستی بین جادوگر شریر غرب و گلیندا جادوگر خوب را روایت می‌کند. برای نسخه تئاتر این اثر آهنگسازی و ترانه سرایی بر عهده «استفان شوارتز» بوده است.

اریوو بابت هنرنمایی درخشانش در فیلم «هریت» (Harriet) توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شود و همچنین بابت نوشتن شعر و اجرای آهنگ «Stand Up» در این فیلم توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین موزیک اوریجینال نیز شود. گرانده نیز یکی از ستارگان دنیای پاپ به شمار می‌آید که تا به حال دو جایزه گرمی دریافت کرده تا به حال بیش از سی میلیارد بار آهنگ‌هایش توسط مردم پخش شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
MM8083kayhamed آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
MM8083
کاربر

یا حضرت آریانا

kayhamed
کاربر

فیلمش قشنگ داد میزنه که منو نبین.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام