دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ به پایان رسید

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ به پایان رسیده و به زودی از زمان انتشار آن رونمایی خواهد شد.

این سریال با اقتباس از سری کتاب‌های نوشته شده توسط آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) که پیش از این نیز بازی‌های ویدیویی متعددی براساس آنها تولید شده‌اند، ساخته می‌شود. در جریان فصل اول این سریال هنری کویل (Henry Cavil) ایفاگر نقش گرالت، قهرمان اصلی داستان‌های ساپکوفسکی بوده است و مجددا نیز برای ایفای این نقش در فصل دوم بازمی‌گردد.

استقبال به عمل آمده از فصل اول سریال ‘’The Witcher’’ توسط مخاطبین و نقدهای مثبتی که این اثر از منتقدین دریافت کرد، سبب شد تا سرویس استریم نتفلیکس ضمن تایید ساخت فصل دوم آن، یک اسپین آف جدید را نیز تحت عنوان ‘’The Witcher: Nightmare of the Wolf’’ معرفی کند. ناگفته نماند که اسپین آف دیگری نیز به نام ‘’The Witcher: Blood Origin’’ در دست تولید قرار دارد و اتفاقات آن حدود ۱۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی روایت می‌شوند.

پروسه تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ فراز و نشیب‌های مختلفی را نظیر ابتلا برخی از عوامل پروژ به ویروس COVID-19 پشت سر گذاشته است، با این وجود این‌گونه به نظر می‌رسد که این پروسه اخیرا به پایان رسیده و طرفداران به زودی از زمان انتشار آن مطلع خواهند شد.

گمان می‌رود که فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ در پایان سال ۲۰۲۱ یا ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
TKTAmid911 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
TKT
کاربر

از پوستر سریال خوشم نیومد

Amid911
کاربر

واقعا منتظر این سریالم.بازی هاش هر سه شمارش شاهکار بودن.یک داستان پر از شخصیت جانبی و دوست داشتنی که هر کدوم جای خودشونو دارن.دنیای کتاب ها و باز ها به قدری بزرگ و پر از جزئیاته, که می شه فقط صد تا اسپین آف ازش ساخت. رمان ها و کتاب ها و باز ی هاش باب اقتباسن.
برای کسایی که شاید دنیای ویچر واسشون نامانوس باشه توصیه می کنم حتما رمان های اصلی رو بخونن یا بازی هاشو بازی کنن.
حداقل برای آشنایی با دنیای ویچر اولین کتاب سری یعنی ” آخرین آرزو ” یا Last Wish رو بخونن.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام