دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مدت زمان فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ مشخص شد

thumbnail

مدت زمان فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ مشخص شده و آنطور که پیدا است، برای جلب رضایت طرفداران این ابرقهرمان کاملا کافی خواهد بود. طرفداران تا به امروز مدت زمان زیادی را در انتظار اکران فیلم بوده‌اند چراکه اکران آن در ابتدا برای پایان سال 2019 برنامه ریزی شده بود و سپس بنابر اعلام DC به‌منظور بالا بردن هرچه بیشتر سطح کیفی، اکران این عنوان تا ژوئن 2020 به تاخیر افتاد؛ با این حال پس از شیوع ویروس کرونا همانند دیگر آثار سینمایی، اکران این فیلم نیز مجددا تاخیر خورد و تا به این لحظه برای تاریخ 2 اکتبر (11 مهر) برنامه ریزی شده است.

داستان فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ چندین سال پس از اولین ماجراجویی تک نفره گال گادوت (Gal Gadot) در نقش واندروومن جریان دارد و این بار وی می بایست با شخصیت باربارا مینروا ملقب به چیتا و با بازی کریستن ویگ (Kristen Wiig) مقابله کند. اخیرا نیز پس از چندین ماه سکوت و عدم انتشار تصویر یا ویدیویی جدید از این فیلم، در جریان رویداد DC FanDome از تریلر جدید این فیلم رونمایی شد و طرفداران بالاخره توانستند ظاهر رسمی شخصیت چیتا را مشاهده کنند.

حال امروز براساس اعلام یک منبع کره ای زبان، مدت زمان فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ مشخص شده است. طبق گفته‌های این منبع، این عنوان نسبت به فیلم اول این مجموعه تنها دو دقیقه بیشتر زمان دارد و در قالب یک اثر 151 دقیقه‌ای اکران خواهد شد. این‌گونه به نظر می‌رسد که عناوین بلاک باستر بیشتر از هر زمانی به سمت طولانی‌تر بودن میل پیدا کرده‌اند چون این روزها شاهد عرضه فیلم‌های بلاک باستر مختلفی هستیم که بیشتر از دو ساعت زمان دارند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود و مشکلات ناشی از ویروس کرونا مجددا گریبان‌گیر اکران فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ نشوند، این فیلم ماه آینده به روی پرده خواهد رفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام