دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت فیلم ‘’Wonder Woman 3’’ به صورت رسمی تایید شد

thumbnail

کمپانی وارنر برادرز پس از گذشت تنها دو روز از شروع عرضه فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ در روز کریسمس، بلافاصله ساخت فیلم سوم این فرنچایز را تایید کرده است. فیلم دوم این مجموعه به تازگی در برخی سینماهای منتخب ایالات متحده به روی پرده رفته و از طریق سرویس استریم HBO Max نیز به مدت یک ماه در دسترس کاربران سرویس مذکور قرار گرفته است.

پتی جنکینز (Patty Jenkins) نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ را برعهده داشته است و ستارگانی نظیر گل گادوت (Gal Gadot)، کریستن ویگ (Kristen Wiig)، کریس پاین (Chris Pine) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس گزارشات موجود، می‌دانیم که پتی جنکینز و گل گادوت در فیلم سوم این فرنچایز بازخواهند گشت و این عنوان، آخرین فیلم از سری فیلم‌های شخصیت واندروومن خواهد بود. تا به این لحظه اطلاعات بیشتری در مورد فیلم ‘’Wonder Woman 3’’ منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که داستان آن چه رویدادهایی را به تصویر خواهد کشید.

ناگفته نماند که در دسامبر ۲۰۱۹، پتی جنکینز در مصاحبه‌ای اذعان داشت که وی از هم‌اکنون پایه و اساس داستان فیلم سوم این فرنچایز را می‌داند اما اجازه انتشار اطلاعات مختلف را ندارد چراکه هنوز ساخت این فیلم به صورت رسمی تایید و اعلام نشده است!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
ABOLFAZLalirazavi@gmail.comHoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ABOLFAZL
کاربر

خدا کنه عین قسمت دوش ضعیف نباشه

alirazavi@gmail.com
کاربر

به امید یه فیلم خوب
انتظار یه قسمت 2 بهتر رو داشتم

HoHi
کاربر

خدارووووشکر گفته پایه و اساس بعدی رو میدونه !
1984 که بیشتر بی پایه و اساس بود …




فیلم های بزودی

کانال تلگرام