دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار پوستر رسمی فیلم ‘’Wrath of Man’’

thumbnail

به تازگی از اولین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار ‘’Wrath of Man’’ به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie)‌ رونمایی شده است. این فیلم‌ساز همچنین اخیرا با ساخت فیلم ‘’The Gentleman’’ به ریشه‌های آثار موجود در تلفیق دو ژانر کمدی-جنایی بازگشته و در جلب نظر بسیاری از مخاطبین نیز موفق ظاهر شد.

فیلمبرداری فیلم ‘’Wrath of Man’’ از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شده و تا پیش از شروع بحران‌های ناشی از ویروس COVID-19 پایان یافته است. چندی پیش نیز اعلام شد که به دنبال باز شدن سالن‌های موجود در لس آنجلس، بسیاری از کمپانی‌های فیلم‌سازی رو به انتشار آثارشان در ماه‌های پیش‌رو و عدم ایجاد تاخیر در روند عرضه آنها می‌آورند که فیلم مذکور نیز از این قائده مستثنا نبوده است.

جیسون استاتهام (Jason Statham)، جاش هارتنت (Josh Hartnett) و اسکات ایست‌وود (Scott Eastwood) ستارگان اصلی این فیلم محسوب می‌شوند. علاوه‌بر آنها نیز بازیگرانی نظیر هولت مک‌کالنی (Holt McCallany)، جفری دانون (Jeffrey Donovon)، لاز آلونسو (Laz Alonso) و پست مالون (Post Malone) در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این عنوان براثر یک فیلم فرانسوی محصول سال ۲۰۰۴ ساخته می‌شود که در آن یک مامور امنیتی پس از وارد شدن به یک شرکت خصوصی، درگیر ماجراجویی‌ها و خطرات مختلفی می‌شود. ناگفته نماند که کمپانی MGM ضمن رونمایی از پوستر جدید این عنوان، تاریخ جدیدی را برای انتشار این اثر اعلام کرده است. مطابق تاریخ درج شده روی این پوستر، می‌دانیم که این اثر در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام