دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال «وای: آخرین مرد» کنسل شد

thumbnail

پس از گذشت تنها چند هفته از پخش فصل اول سریال «وای: آخرین مرد» (Y: The Last Man) این سریال توسط شبکه FX کنسل شد. این خبر را روز گذشته توسعه‌دهنده این سریال «الیزا کلارک» از طریق صفحه توئیتر خود اعلام کرد.

کلارک در پیامی از شبکه FX و تیم خلاقی که در تولید این پروژه همکاری داشتند تشکر کرد؛ وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این سریال در شبکه دیگری به کارش ادامه دهد. کلارک در بیانیه‌اش اعلام کرد:« با یک تیم تولیدکننده فوق‌العاده باهوش داشتیم که توسط زنان اداره می‌شد؛ این پروژه یکی از خلاقانه‌ترین زیباترین کارهایی بود که در آن شرکت داشتم و نمی‌خواهیم که تمام شود». تمامی کارگردان‌های تمامی قسمت‌های فصل اول این سریال زن بودند در حالی که مسئولان سریال نیز عمدتاً زن بودند. نمایندگان شبکه FX و Hulu هنوز هیچ واکنشی نداشته‌اند.

این سریال که بر اساس کتاب کمیک بوک‌هایی با همین نام «برایان کی واگان» ساخته شده، پخش فصل اولش از تاریخ 13 سپتامبر آغاز گردید. این سریال روایت‌گر داستان بازماندگان یک حادثه فاجعه‌بار است که تمام جانداران روی کره زمین که دارای کروموزم Y بودند را می‌کشند؛ به جز یک مرد و میمونش. از بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی کردند می‌توان به «دیان لین»، «اشلی رومنز»، «بن سچنتزر»، «اولیویا ترلبی» و «امبر تامبلین» اشاره کرد.

صفحه دانلود سریال «وای: آخرین مرد» (Y: The Last Man)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام