دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اطلاعات جدیدی در مورد فیلم ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ منتشر شد

thumbnail

برخلاف آنچه که انتظار می‌رفت و در گذشته توسط کمپانی وارنر برادرز تایید شده بود، اثر مورد انتظار ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ در قالب یک مینی سریال چهار قسمتی و در جریان هفته‌های متوالی از طریق سرویس استریم HBO Max منتشر نخواهد شد، بلکه این عنوان در قالب یک فیلم سینمایی چهار ساعته در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

این موضوع شخصا توسط زک اسنایدر (Zack Snyder)، کارگردان این عنوان تایید شده است، بنابراین طرفداران دنیای گسترده دی‌سی با یکی از طولانی‌ترین آثار ابرقهرمانی ساخته شده و احتمالا نقطه آغاز مجددی برای آثار سینمایی که با محوریت شخصیت‌های دی‌سی ساخته می‌شوند، مواجه خواهند بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این اثر اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که با فرا رسیدن ماه مارچ ۲۰۲۱ طرفداران می‌توانند به تماشا آن بپردازند. چندی پیش نیز اعلام شد که کمپانی وارنر برادرز بودجه‌ای معادل ۷۰ میلیون دلار را در اختیار تیم سازنده نسخه جدید فیلم ‘’Justice League’’ قرار داده است.

براساس گزارشات موجود می‌دانیم که فیلم ‘’Zack Snyder’s Justice League’’  تنها ۲۵ درصد از صحنه‌هایی که در نسخه اصلی این فیلم نمایش داده شده‌اند را شامل خواهد بود و مخاطبین تقریبا با یک اثر کاملا جدید مواجه هستند. از جمله تغییرات این اثر می‌توان به حضور شخصیت‌های نظیر جوکر با بازی جرد لتو (Jared Leto) و دارکساید اشاره کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

زک اسنادیدر میخواد فاجعه 2017 رو از یاد ببره فقط باید مراقب باشه که فاجعه 2020 پدید نیاد .




فیلم های بزودی

کانال تلگرام