دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت پیش درآمد جدید سریال ‘’Game of Thrones’’ تایید شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که شبکه HBO قصد دارد تا با ساخت پیش درآمد دیگری از سریال ‘’Game of Thrones’’ مجددا مخاطبین را به آثار خود جذب کند. براساس گزارشات موجود، می‌دانیم که محصول جدید این شبکه براساس سری رمان‌های ‘’Tales of Dunk and Egg’’ ساخته خواهد شد؛ سری رمان‌های مذکور توسط جورج آر. آر مارتین (George R.R. Martin) خالق اصلی جهان فانتزی این فرنچایز نوشته شده است.

شایان ذکر است که پیش از انتشار این خبر، شبکه HBO در نظر داشته است تا چندین پروژه مختلف را براساس رمان‌های مختلفی که توسط جورج آر. آر مارتین نوشته شده‌اند را بسازد که در راستای این تصمیم نیز در ابتدا مراحل تولید سریال ‘’The Long Night’’ آغاز و حتی فیلمبرداری قسمت ابتدایی آن نیز به صورت کامل انجام شد، اما پس از گذشت مدتی شبکه سازنده از ادامه روند تولید آن صرف نظر کرد.

در طی ماه‌های گذشته نیز اطلاعات جدیدی در مورد سریال ‘’House of the Dragon’’، دیگر اسپین آف سریال ‘’Game of Thrones’’ منتشر شده است و این‌گونه به نظر می‌رسد که شبکه HBO به موفقیت آن شدیدا امیدوار است.

حال طبق گزارش جدید وبسایت ورایتی، اسپین آف جدید سریال ‘’Game of Thrones’’ براساس سری رمان‌های ‘’Tales of Dunk and Egg’’ ساخته خواهد شد و اتفاقات آن ۹۰ سال پیش از شروع داستان سریال اصلی جریان خواهد داشت. هنوز هیچ شخصی به عنوان نویسنده فیلمنامه این سریال معرفی نشده است و باید برای انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
4 تعداد نویسندگان دیدگاه
BerlinSolitarykamyab1991esmaaiel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Solitary
کاربر

سوال!
پیش درآمد چیه و درحد سریال اصلی میتونه باشه؟!

Berlin
کاربر

پیش درآمد یا پیشایند (به انگلیسی: Prequel) به اثری ادبی، سینمایی یا تلویزیونی گفته می شود که داستان را پیش از وقوع داستان اثری دیگر روایت می کند و مفهومی مقابل دنباله دارد.
به عنوان نمونه، خوب، بد، زشت (۱۹۶۶) پیش درآمدی بر به خاطر چند دلار بیشتر (۱۹۶۵) و یک مشت دلار (۱۹۶۴) به شمار می آید. بر اساس Wiki
سوال دوم هم که باید بیاد ببینیم چی میشه ……

ESMAAIEL
کاربر

حالا همه افتادن تو کاره ساخت پیش در آمد.
پیش در آمد ارباب حلقه ها، پیش در آمد گیم آف ترونز، پیش در آمد هری پاتر، پیش در آمد جومونگ، پیش در آمد مختار ……

kamyab1991
کاربر

خب مشکلش چیه؟؟




فیلم های بزودی

کانال تلگرام