دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ثبت قراردادی جدید میان جرج آر.آر. مارتین و شبکه HBO

thumbnail

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، به تازگی قرارداد کاری جدیدی میان جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) نویسنده سری رمان‌های «نغمه یخ و آتش» و شبکه HBO به ثبت رسیده است. براساس این قرارداد، جرج آر.آر. مارتین می‌بایست در یک بازه زمانی پنج ساله پروژه‌های جدیدی را برای این شبکه و سرویس استریم HBO Max تولید کند.

انتشار این خبر اعتراض بسیاری از طرفداران سری رمان‌های مذکور را نیز به همراه داشته است چراکه جرج آر.آر. مارتین هنوز نگارش کتاب‌های نهایی این مجموعه را به پایان نرسانده و افزایش فعالیت وی در زمینه تولید آثار تلویزیونی مختلف، مشخصا سبب ایجاد تاخیر در روند انتشار این کتاب‌ها می‌شود.

در صورتی‌که شبکه HBO به پیش‌برد روند تولید و انتشار تمامی پروژه‌های برنامه ریزی شده، چراغ سبز نشان دهد، جهان مرتبط با سریال ‘’Game of Thrones’’ گستردگی شدیدی را پیدا خواهد کرد. همچنین از آن‌جا که حضور این نویسنده در جریان فصل‌های پایانی این سریال بیشتر از هرزمانی کم‌رنگ شد و این موضوع ضعف‌های مختلفی را در فیلمنامه سریال ایجاد کرده بود، تصمیم شبکه HBO برای نزدیک نگه داشتن وی به پروژه‌های جدید کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

پنجمین کتاب از سری رمان‌های «نغمه یخ و آتش» در ماه جولای سال ۲۰۱۱ و سه ماه پس از شروع انتشار سریال ‘’Game of Thrones’’ در دسترس طرفداران قرار گرفته، اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار کتاب ششم این مجموعه تحت عنوان ‘’The Winds of Winter’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

فعلا بدوشید به این امید که شیرتون ترش نشه :))




فیلم های بزودی

کانال تلگرام