دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اسپین آف سری ‘’A Quiet Place’’ در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

thumbnail

تنها پس از گذشت مدت زمان اندکی از اکران فیلم ‘’A Quiet Place Part 2’’ در سالن‌های سینما و فروش قابل توجه آن در بازه زمانی کنونی، شایعات متعددی پیرامون ساخت یک اسپین آف جدید از این سری منتشر شدند و حال می‌دانیم که این اثر بدون عنوان در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

مطابق اطلاعات رسمی منتشر شده، جان کراسینسکی (John Krasinski) خالق این فرنچایز، کارگردانی این اسپین آف را برعهده نخواهد داشت، بلکه جف نیکولز (Jeff Nichols) به عنوان کارگردان در جریان این پروژه حضور می‌یابد. این فیلم‌ساز پیش از این ساخت آثاری همچون فیلم ‘’Take Shelter’’ و فیلم ‘’Midnight Special’’ را برعهده داشته است.

در اوایل هفته جاری جان کراسینسکی از به اتمام رسیدن نگارش فیلمنامه فیلم سوم سری ‘’A Quiet Place’’ خبر داد تا به نوعی ساخت این دنباله برای طرفداران این فرنچایز قطعی شود. از طرفی نیز شایعاتی مبنی‌بر کناره‌گیری کراسینسکی از کارگردانی این دنباله و جانشینی وی با جف نیکولز به گوش می‌رسید که در نهایت، باتوجه به گزارشاتی که امروز منتشر شده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که کراسیسنکی مجددا فیلم سوم از سری اصلی را کارگردانی خواهد کرد و در کنار آن یک عنوان کاملا جدید با خط داستانی تازه نیز در دسترس مخاطبین و طرفداران این مجموعه قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد پروژه‌های جدید فرنچایز ‘’A Quiet Place’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

دوشیدن ادامه دارد ……..




فیلم های بزودی

کانال تلگرام