دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پیلو اسبک به فیلم ‘’Aquaman 2’’ پیوست

thumbnail

فیلم ‘’Aquaman’’ را می‌توان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های متعلق به جهان گسترده دی‌سی دانست که در سال ۲۰۱۸ توانست به فروش کلی بیشتر از یک میلیارد دلار دست یابد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در این عنوان ستارگانی نظیر جیسون موموآ (Jason Momoa)، ویلم دافو (Willem Dafoe) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) حضور یافته‌اند.

حال براساس گزارش جدید وبسایت ددلاین، پیلو اسبک (Pilou Asbaek) بازیگر سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ به جمع عوامل دنباله این فیلم پیوسته و احتمالا ایفاگر نقش منفی آن خواهد بود. هنوز مشخص نیست که وی چه نقشی را در فیلم ‘’Aquaman 2’’ برعهده دارد، اما گمان می‌رود که پیلو اسبک در قالب شخصیت شرور Scavenger حضور خواهد یافت. مشخصا با توجه به نقش آفرینی‌های پیشین پیلو اسبک در آثار مختلفی نظیر سریال مذکور یا فیلم ''Overlord''، انتخاب وی به عنوان نقش منفی این دنباله یک تصمیم کاملا مناسب برای تیم سازنده این عنوان محسوب می‌شود!

همانند فیلم اول، جیمز وان (James Wan) کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و می‌دانیم که در این اثر، تمامی ستارگان مذکور از فیلم اول این فرنچایز نیز بازخواهند گشت. تا به امروز هیچ‌گونه اطلاعات به خصوصی در مورد داستان و اتفاقات فیلم ‘’Aquaman 2’’ منتشر نشده است!

این فیلم در دسامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

گویا سر کار خانم امبر هرد نیز برای بازی در نقش مرا ( علی رغم جمع شدن امضا های فراوان مبنی بر عدم حضور ایشاندر این فیلم ) حضور خواهند داشت .
علی برکت الله …..




فیلم های بزودی

کانال تلگرام