دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فیلم ‘’Black Adam’’ مشخص شد

thumbnail

در صورتی که به خاطر داشته باشید، اولین شایعات و گزارشات منتشر شده پیرامون حضور دواین جانسون (Dwayne Johnson) به عنوان شخصیت بلک آدام به سال 2008 بازمی‌‌گردند تا این‌که درنهایت در سال ۲۰۱۴ نقش‌ آفرینی این ستاره هالیوود در قالب شخصیت مذکور تایید شد.

تا به امروز طرفداران انتظار بسیاری را برای تماشا فیلم مستقل شخصیت بلک آدام تجربه کرده‌اند و مشکلات مختلفی از جمله توقف روند توسعه این عنوان به دلیل بحران‌های ناشی از ویروس COVID-19 سبب ایجاد تاخیر در روند انتشار فیلم ‘’Black Adam’’ شده‌ است.

با این وجود طی روزهای گذشته دواین جانسون با انتشار مطلبی جدید روی صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مشخص شدن زمان رسمی انتشار این فیلم خبر داده بود و حال امروز می‌دانیم که این عنوان در چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد. بنابر اعلام وی، فیلم ‘’Black Adam’’ در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

جوم کالت- سرا (Jaune Collet-Serra) کارگردانی فیلم ‘’Black Adam’’ را برعهده دارد و نوآه سنتینو (Noah Centineo) به عنوان اتم اسمشر، آلدیس هاج (Aldis Hodge) به عنوان هاوک‌من و پیرس برازنن (Pierce Brosnan)‌ به عنوان دکتر فیت دیگر ستارگان این فیلم به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
kamyab1991Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
kamyab1991
کاربر

HOHi جان امیدوارم برگردی و نظراتتم در مورد فیلم ها مجددا بدی،نباید سخت گرفت،اینجا هم تازه داره جون میگیره،بزودی امیدوارم ادمین ها هم امکان ریپورت کامنت رو بذارن تا بشه کامنت های اسپم رو حدف کرد

Berlin
کاربر

HoHI عزیز از نظرات زیر فیلم ها استفاده بردیم اما داداش چرا میخای بری ، هر جا بری آدم مریض هست ؟ چرا میخای کاری کنی که ما از نظرات استفاده نبریم همه جا اولین نظر ها بودی زیر اکثر فیلم ها که کسی نگا نمیکرد به نظرم داداش شما که کارت درسته و به این آدما های مریض هم کار نداشته باش فوششون میدن ، حالشون میبرن و معلوم هم نیست دنبال چین ؟ من خودم اول خیلی اعصابم خورد میشد ولی گفتم ولش با این چیزا فقط مغز ما آسیب میبنه و خود طرف حال میکنه اگه فک… مشاهده بیشتر »




فیلم های بزودی

کانال تلگرام