دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تاریخ رسمی اکران فیلم های جدید مارول مشخص شد

thumbnail

این روزها افراد زیادی در انتظار مشخص شدن وضعیت فیلم‌های مارول و تاریخ اکران آنها هستند و آنطور که مشخص است باید مدت زمان بیشتری را برای تماشای ابرقهرمان‌های این استودیو منتظر بمانند چراکه کمپانی دیزنی امروز طی یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که تمامی آثار مشترک این کمپانی و استودیو مارول با تاخیر و در تاریخ جدیدی منتشر خواهند شد.

بنابر گزارش منتشر شده، فیلم مورد انتظار ‘’Black Widow’’ که در ابتدا برای اکران در تابستان برنامه ریزی شده بود و سپس اکران آن به ماه نوامبر موکول شد، در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) به روی پرده خواهد رفت. به دنبال تاخیر ایجاد شده در روند اکران این فیلم، فیلم  ‘’Eternals’’ نیز با تاخیر و در تاریخ ۵ نوابر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰)‌ اکران خواهد شد؛ پیش از اکران این فیلم برای فبریه ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود.

فیلم ‘’Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings’’ دیگر عنوان مشترک استودیو مارول و کمپانی دیزنی است که تاریخ اکران آن تغییر پیدا کرده است؛ مراحل فیلمبرداری این عنوان هم‌اکنون در کشور استرالیا در حال انجام است و بنابر اعلام کمپانی دیزنی در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. پیش از این گمان می‌رفت که این اثر در ماه می ۲۰۲۱ به روی پرده خواهد رفت.

ناگفته نماند که دیگر عنوان حاضر در دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم ‘’Spider-Man: Far From Home’’ در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران می‌شود اما هنوز مشخص نیست که تاریخ اکران این اثر نیز دچار تغییر خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9BerlinSolitary آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

البته فک نکنم اسم قسمت جدید اسپایدرمن ، Spider Man : Far From Home باشه یا اسمش فک کنم معلوم نیست یا حداقل هست Spider Man ; Far From Home 2

Solitary
کاربر

پس مارول توی 2020 هیچ فیلمی نداد بیرون؟

AM9
کاربر

چرا داد
New Mutants

AM9
کاربر

که ربطی به ابرقهرمانی ها نداره




فیلم های بزودی

کانال تلگرام