دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

احتمال ایجاد تاخیر در زمان اکران فیلم ‘’Black Widow’’ وجود دارد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که اکران یک اثر بلاک باستر دیگر از سینمای هالیوود با تاخیر مواجه خواهد شد. بنابر گزارشات منتشر شده، گمان می‌رود که دیزنی در روند اکران فیلم ‘’Black Widow’’ با بازی اسکارلت یوهانسن (Scarlett Johansson) تاخیر ایجاد خواهد کرد.

این فیلم برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است با این وجود این احتمال وجود دارد که کمپانی ناشر به دنبال عملکرد ضعیف فیلم ‘’Tenet’’ و عدم حضور گسترده مخاطبین در سالن‌های سینما، از اکران این فیلم در تاریخ مقرر خودداری کند. مشخصا یکی از دلایل عملکرد ضعیف ساخته جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بسته بودن مارکت‌های بزرگ داخلی نظیر مارکت شهرهای نیویورک، لس آنجلس و سن‌ فرانسیسکو است.

همچنین به عقیده بسیاری از منابع داخلی، دیزنی انیمیشن جدید استودیو Pixar یعنی ‘’Soul’’ که برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است را نیز اکران نخواهد کرد و این انیمیشن را به صورت دیجیتالی از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این کمپانی چه برنامه‌ای را برای اکران فیلم ‘’Black Widow’’ در نظر دارد اما ایجاد تاخیر در روند اکران آن چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

گفتنی است که به دنبال عدم موفقیت فیلم ‘’Tenet’’ کمپانی وارنر برادرز نیز چندی پیش در روند اکران فیلم مورد انتظار ‘’Wonder Woman 1984’’ تاخیر ایجاد کرد و اذعان داشت که این اثر در روز کریسمس به روی پرده خواهد رفت. کیت شرت‌لند (Cate Shortland) کارگردان فیلم ‘’Black Widow’’ است و فلورنس پیو (Florence Pugh)‌ به همراه دیوید هاربور (David Harbour)، ریچل وایس (Rachel Weisz) و ویلیام هرت (William Hurt) دیگر بازیگران این فیلم محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
RacoonBerlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Racoon
کاربر

طبیعیه هی تاخیر بندازن با این کرونا هیچکی سینما و … نمیره کلی ضرر می کنن

Berlin
کاربر

گل بود به سبزه نیز آراسته شد …
چقدر صبر…؟




فیلم های بزودی

کانال تلگرام